Czas na obiad - Urban Viola - książka

Czas na obiad książka papierowa

Urban Viola

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Szukasz ciekawych pomysłów na obiad, który będzie nie tylko smaczny, ale też odżywczy? Próbujesz ograni-czyć ilość mięsa w diecie, ale nie wiesz, jak prawidłowo skomponować sycące posiłki? Potrzebujesz ela-stycznych przepisów, które można dopasować do swoich potrzeb? Jeśli tak, to mam to, czego szukasz. Trzy-masz w ręku książkę, która zawiera 100 pomysłów na pełnowartościowy obiad dla Ciebie i Twojej rodziny. Klasyka w zdrowszej wersji oraz mnóstwo smaków przywiezionych z różnych zakątków świata – oto antido-tum na obiadową monotonię.
Ugotuj ze mną coś pysznego!
Viola Urban – autorka bloga Okiemdietetyka.pl
„Jeśli chcesz na co dzień gotować smacznie i zdrowo, ta książka jest dla Ciebie. Znajdziesz tu wiele kulinarnych inspiracji, ale i solidną dawkę wiedzy, która przyda się każdego dnia. To ważna i potrzebna pozycja, która doskonale łączy teorię z praktyką”.
(Grzegorz Łapanowski – założyciel Fundacji Szkoła na Widelcu)
Kiedyś myślałam, że wyszukane smaki to tylko domena dobrych restauracji. Uważałam tak, dopóki w moje ręce nie wpadły książki Violi, która odczarowuje wizerunek zdrowych posiłków, pokazując, że mogą być one jednocześnie pełne smaku, bogate w wartości odżywcze i naprawdę łatwe do przygotowania. Korzystając z tej książki, można przekształcić zwykłą domową kuchnię w miejsce, w którym powstają dania, jakich nie powstydziłaby się żadna znana restauracja”.
(Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk – psychodietetyczka, dietetyczka, www.wiem-co-jem.pl)

Liczba stron: 240

Format (wymiary): 17.0x25.0cm

ISBN: 9788327125576

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.