Chemia analityczna Tom 1 -  - książka

Chemia analityczna Tom 1 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tom 1 zawiera wiadomości na temat teoretycznych podstaw chemii analitycznej, nieorganicznej analizy jakościowej oraz analizy ilościowej klasycznej. Zakres i poziom wiadomości jest dostosowany do programu nauczania chemii analitycznej na uczelniach medycznych. Rozwój metod badawczych, w tym laboratoryjnych, wymusza ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Książka ta więc spełnia oczekiwania nie tylko studentów wydziałów o profilu medyczno-chemicznym (farmacja, analityka medyczna, biologia, chemia) i niektórych wydziałów politechnik, ale także absolwentów uczelni, którzy chcą poszerzyć i unowocześnić swoje wiadomości. Solidne podstawy i dobre przygotowanie fachowe są gwarancją osiągnięcia sukcesu. Podręcznik Chemia analityczna daje taką szansę. W tomie 2 przedstawiono powszechnie stosowane metody instrumentalne (spektroskopowe, optyczne, elektroanalityczne, rozdzielcze), a także zastosowanie techniki komputerowej w laboratorium analitycznym. Istotny postęp w dziedzinie chemii analitycznej, przejawiający się m.in. licznymi modyfikacjami oraz opracowaniami nowych metod w analizie instrumentalnej, spowodował w ostatnich latach ich rozpowszechnienie w laboratoriach farmaceutycznych i medycznych. Dotyczy to szczególnie technik chromatograficznych. Ogromnym walorem dydaktycznym podręcznika jest zestaw zadań sprawdzających umieszczony na końcu każdego tomu. W podręczniku zastosowano aktualną terminologię związków chemicznych zalecaną przez Komisję Nomenklaturową Polskiego Towarzystwa Chemicznego wzorowaną na opracowaniach IUPAC.

Liczba stron: 1202

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788320046113

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.