Business Partner B1+ Coursebook + Digital Resources - Dubicka Iwonna, O'Keeffe Margaret, Dignen Bob, Hogan Mike, Wright Lizzie - książka

Business Partner B1+ Coursebook + Digital Resources książka papierowa

Dubicka Iwonna, O'Keeffe Margaret, Dignen Bob, Hogan Mike, Wright Lizzie

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

124,90 zł
od 62,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Pearson
  • Język: angielski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Business Partner to najbardziej aktualny kurs do nauki języka angielskiego w biznesie na rynku. Materiał dedykowany jest osobom uczącym się, które dopiero stoją przed wyborem ścieżki zawodowej. Business Partner doskonale sprawdzi się również na kursach in-company. Dzięki szerokiemu spektrum zagadnień biznesowych prezentowanych z perspektywy ludzi młodych i osób doświadczonych, autentycznemu językowi biznesowemu wspartemu bogactwem ćwiczeń Business Partner skutecznie przygotuje uczniów do samodzielnego funkcjonowania w międzynarodowym środowisku pracy.

Co wyróżnia kurs Business Partner?

dostarcza aktualnego i żywego języka biznesowego dzięki autentycznym filmom i artykułom the Financial Times,
innowacyjne podchodzi do rozwoju komunikacji z pomocą modelowych filmów,
zapewnia rozwój twardych i miękkich kompetencji biznesowych,
rozwija myślenie krytyczne, strategiczne i wspólpracę w lekcjach Business Skills,
stawia na skuteczność, dostarczając uczniowi liczne ćwiczenia w formie tradycyjnej
i cyforwej na platformie MyEnglishLab. (podlinkować MyEnglishLab do części z rozwiązaniami cyforwymi)
Zawiera alternatywne scenariusze lekcji i dodatkowe ćwiczenia, które dają nauczycielowi możliwość dopasowania materiału do potrzeb uczniów

Liczba stron: 160

Format (wymiary): 21.0x30.0cm

ISBN: 9781292233550

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.