Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Ważnym elementem, od którego zależy pozytywne doświadczenie użytkowników danego produktu lub systemu, jest architektura informacji. Organizacja treści, etykietowanie oraz systemy nawigacji i wyszukiwania to cztery filary wpływające na funkcjonalność i użyteczność, a w konsekwencji również na satysfakcję odbiorców. Dobra architektura informacji pomaga ludziom zrozumieć ich otoczenie i znaleźć to, czego szukają – zarówno offline, jak i online.
Na niniejszą monografię składa się zbiór tekstów będących wynikiem studiów autorów zajmujących się problematyką architektury informacji w jej aspektach praktycznych i badawczych. Wśród poruszonych zagadnień można wyróżnić m.in. analizy wykorzystania w procesie projektowym technologii sztucznej inteligencji; badania doświadczeń użytkowników oraz relacji zachodzących między systemem a jego użytkownikiem; bezpieczeństwo danych czy opisy procesów oraz badań architektury informacji różnych zasobów cyfrowych.
Liczba stron: 256
Rok wydania: 2022
Format (wymiary): 16.0x23.0cm
ISBN: 9788323148852
Wydanie: 1