Analiza transakcyjna dla początkujących – Podstawy psychologii: Jak stosować TA na co dzień, aby lepiej się komunikować, poprawiać relacje i wreszcie poznać samego siebie - Markus Bode - ebook

Analiza transakcyjna dla początkujących – Podstawy psychologii: Jak stosować TA na co dzień, aby lepiej się komunikować, poprawiać relacje i wreszcie poznać samego siebie ebook

Markus Böde

0,0

Opis

Czy masz czasem wrażenie, że Twoje wiadomości są odbierane inaczej niż zamierzałeś? Czy ciągle wpadasz w te same pułapki komunikacyjne – w pracy lub prywatnie? Czy rozmowy często nie przebiegają tak, jakbyś chciał? W takim razie czas podejść do komunikacji strategicznie – a ten poradnik pokaże Ci, jak to zrobić! Stwierdzenie, że "nie da się nie komunikować" to już oczywistość – tym ważniejsze jest, aby robić to właściwie. Nieporozumienia w komunikacji to prawdopodobnie główne źródło frustracji i rozczarowań na co dzień. Analiza transakcyjna oferuje proste rozwiązanie, skupiając się na analizie i refleksji nad przeżywaną rzeczywistością – i "odbierając" uczestników dokładnie tam, gdzie się znajdują. Na wzór transakcji finansowych analizuje się rolę nadawcy i odbiorcy oraz szczegółowo omawia istotne elementy komunikacji. Najpierw poznasz koncepcję psychologiczną i zapoznasz się z podstawami teoretycznymi w przystępny sposób. Następnie, dzięki licznym przykładom i ćwiczeniom, nauczysz się, jak z niej korzystać na co dzień. Potrzebna wiedza psychologiczna? Wcale nie! Dzięki jasnym i uporządkowanym wyjaśnieniom oraz prostym ćwiczeniom krok po kroku ta książka jest idealna dla początkujących – i szybko uczyni z Ciebie mistrza komunikacji.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
czytnikach Kindle™
(dla wybranych pakietów)
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 178

Rok wydania: 2025

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne