Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
„Problematyka innowacyjności polskich przedsiębiorstw, współtworzących PKB naszego kraju, jest niezwykle istotna zarówno dla samej wiedzy naukowej, jak i dla twórców strategii rozwoju gospodarczego. Wiedza o potencjale innowacyjnym przedsiębiorstw jest wręcz niezbędna w opracowywaniu takiej strategii, mającej na celu unowocześnienie gospodarki. Innowacyjność jest podstawowym filarem przewagi konkurencyjnej, zatem jej poziom ma ogromne znaczenie dla bytu organizacji w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Ogólnie niska innowacyjność polskiej gospodarki (będąca sumą innowacyjności jej przedsiębiorstw), wymaga w pierwszej kolejności diagnozy stanu rzeczy. Oceniana pozycja jest nie tylko diagnozą odnoszącą się do aktywności innowacyjnej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ale także opisuje tę aktywność na tle takich uwarunkowań, jak światowe sytuacje kryzysowe, rozlewające się na poszczególne kraje. […] Zawartość książki jest oczekiwana nie tylko przez badaczy procesów innowacyjnych zachodzących w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, ale także, w co należy wierzyć, przez osoby odpowiedzialne i zaangażowane w strategię poprawy polskiej gospodarki poprzez wzrost jej innowacyjności”.
dr hab. Wojciech Popławski, prof. WSB
Liczba stron: 192
Rok wydania: 2016
Format (wymiary): 15.0x22.0cm
ISBN: 9788323136484