Zarządzanie stresem. Wydanie 2 - Jorg-Peter Schröder, Reiner Blank - ebook
Wydawca: BC Edukacja Kategoria: Nauka i nowe technologie Język: polski Rok wydania: 2008

Uzyskaj dostęp do tej
i ponad 16000 książek
od 6,99 zł miesięcznie.

Wypróbuj przez
7 dni za darmo

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

e-czytniku kup za 1 zł
tablecie  
smartfonie  
komputerze  
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Przeczytaj fragment w darmowej aplikacji Legimi na:

Liczba stron: 103 Przeczytaj fragment ebooka

Odsłuch ebooka dostępny w abonamencie „Legimi bez limitu+” w aplikacji Legimi z:

Androida
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Odtwórz fragment audiobooka:

Czas: 3 godz. 13 min

Ebooka przeczytasz na:

Kindlu MOBI
e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?
Zabezpieczenie: watermark Przeczytaj fragment ebooka

Opis ebooka Zarządzanie stresem. Wydanie 2 - Jorg-Peter Schröder, Reiner Blank

Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy.

Opinie o ebooku Zarządzanie stresem. Wydanie 2 - Jorg-Peter Schröder, Reiner Blank

Cytaty z ebooka Zarządzanie stresem. Wydanie 2 - Jorg-Peter Schröder, Reiner Blank

Warto zrobić sobie od czasu do czasu przyjemność i osłodzić życie za pomocą małego antystresowego „snickersa” – trwającego około 20 sekund ćwiczenia wykonywanego kilka razy dziennie: Podejdź do okna i otwórz je szeroko. Rozciągnij ramiona w bok, spokojnie wdychaj i wydychaj powietrze. Ważne jest, żeby nie oddychać szybko, bo mogłoby się pojawić ryzyko hiperwentylacji. Świeże powietrze pobudzi umysł do kreatywnego myślenia. Jeżeli siedzisz w pracy na krześle, pochyl oparcie do tyłu, połóż nogi na biurku i zamknij oczy. Wyobraź sobie, że nalewasz aromatyczną herbatę i rozkoszujesz się jej smakiem. Potem otwórz oczy i po prostu zrób to, co przed chwilą sobie wyobraziłeś. Usiądź wyprostowany i wykonuj barkami ruchy okrężne do tyłu. Ramiona zwisają luźno wzdłuż ciała. Wstań i spróbuj wspiąć się na palcach. Wyciągnij ramiona ku górze i wykonuj palcami gest chwytania czegoś tak wysoko, jak tylko się da. Stań prosto i spróbuj rozkołysać ciało i ramiona na przemian w lewo i w prawo.