The Settlers: Narodziny kultur - poradnik do gry - Robert "ochtywzyciu" Frąc - ebook
PROMOCJA

The Settlers: Narodziny kultur - poradnik do gry ebook

Robert "ochtywzyciu" Frąc

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niniejszy poradnik do gry The Settlers: Narodziny Kultur zawiera opis przejścia poszczególnych misji, składających się na kampanie dla pojedynczego gracza, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zaliczenia zadań dodatkowych oraz mapami.

The Settlers: Narodziny kultur - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Budynki (1) (Poradnik strategiczny)
  • Misja 1- Dzień dobry (Opis przejścia)
  • Prowadzenie wojny (Poradnik strategiczny)
  • Budynki (2) (Poradnik strategiczny)
  • Nacje (Poradnik strategiczny)
  • Misja 3- Smacznego (Opis przejścia)
  • Misja 4- Ahoj (Opis przejścia)
  • Misja 2- Na zdrowie (Opis przejścia)
  • Misja 5- Skarabeusz (Opis przejścia)
  • Mapa M01 (Opis przejścia)

Informacja o grze

The Settlers: Narodziny kultur to szósta odsłona cieszącego się dużą popularnością cyklu strategii czasu rzeczywistego. Za produkcję odpowiada ekipa deweloperska studia Funatics Development. Tytuł inspirowany był grą The Settlers II, z której bezpośrednio zaczerpnięto wiele rozwiązań. Gracz kieruje poczynaniami jednej z trzech frakcji: Egipcjanie, Szkoci i Bawarczycy, wykonując szereg misji, w których nagrodę stanowią igrzyska olimpijskie ku czci bogów.

Gra The Settlers: Traditions Edition, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



The Settlers:Narodziny kulturporadnik do gry

autor: Robert "ochtywzyciu" Frąc

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1094

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Poradnik strategiczny

Nacje

Budynki (1)

Budynki (2)

Prowadzenie wojny

Opis przejścia

Misja 1- Dzień dobry

Mapa M01

Misja 2- Na zdrowie

Mapa M02

Misja 3- Smacznego

Mapa M03

Misja 4- Ahoj

Mapa M04

Misja 5- Skarabeusz

Mapa M05

Misja 6- Strzały potępienia

Mapa M06

Misja 7- Pustynna burza

Mapa M07

Misja 8- Gaidheal - Szkoci

Mapa M08

Misja 9- Woda życia

Mapa M09

Misja 10- Rabunek i zdrada

Mapa M10

Misja 11- Wyrok

Mapa M11

Wprowadzenie

Niniejszy poradnik do gry The Settlers: Narodziny Kultur zawiera opis przejścia poszczególnych misji, składających się na kampanie dla pojedynczego gracza, wraz ze wskazówkami dotyczącymi zaliczenia zadań dodatkowych oraz mapami zawierającymi położenie znaczących obiektów i surowców. W poradniku znajdują się również wskazówki dotyczące różnic pomiędzy poszczególnymi nacjami, sposobu prowadzenia działań wojennych oraz opis budynków wraz z pomocnymi adnotacjami.

W opisie przejścia znajdują się odwołania do punktów umiejscowionych na mapach, oznaczone zostały one kolorem zielonym.

Robert "ochtywzyciu" Frąc (www.gry-online.pl)

Poradnik strategiczny

Nacje

W trakcie przechodzenia kampanii będziemy mieli okazje zagrać trzema nacjami, Bawarczykami, Egipcjanami i Szkotami. Każda z narodowości posiada swoje cechy charakterystyczne składające się na ich mocne i słabe stron.

Bawarczycy

Bawarczycy to mocno wypośrodkowana nacja, posiadają gospodarkę lepszą niż Szkoci, ale kosztowniejszą niż Egipcjanie. Ich wojsko posiada dobrych zarówno strzelców jak i zbrojnych, koszt produkcji obu jednostek jest umiarkowany, a garnizony mieszczą średnią ilość wojska.

Często używane bawarskie drogi automatycznie awansują do brukowanych, oznacza to, że na każdy taki odcinek dodatkowo wysłany zostanie wół działający jak standardowy tragarz. Do produkcji wołów wystarczy jedna hodowla wołów i studnia.

Świniarnie są dostępne tylko dla Bawarczyków, ze zboża i piwa produkują mięso. Jest to bardzo dobre źródło pożywienia pod warunkiem, że mamy miejsce pod budowę gospodarstwa, browaru i samej świniarni.

Bawarskim trunkiem jest piwo, do jego produkcji wymagane jest zboże i woda, wykorzystywane jest do werbunku żołnierzy i w świniarniach przy produkcji mięsa.

Egipcjanie

Egipcjanie to nacja szczycą się najlepszą gospodarką, tanią i zarazem wydajną. Ich wojsko jest łatwe w produkcji, jednak nie mogą oni awansować zbrojnych, którzy wypadają słabo na tle innych nacji. Zaletą ich wojska jest jego duża liczebność, łatwa do osiągnięcia oraz pojemne garnizony.

Egipskie drogi, podobnie jak bawarskie, awansują do poziomu brukowanych, każdy taki węzeł komunikacyjny wyposażany jest w drugiego darmowego tragarza.

Egipcjanie posiadają hodowle kóz, bardzo wydajne źródło kóz oraz mleka. Na tych surowcach oparta jest znaczna część egipskiej gospodarki. Mleko potrzebne jest do werbowania żołnierzy, pieczenia chleba oraz produkcji serów stanowiących jedyne pożywienie górników pracujących w kopalniach węgla. Kozy wykorzystywane są w garbarniach do produkcji skór potrzebnych do wytwarzania łuków.

Egipcjanie, jako jedyna nacja, nie korzystają z desek do stawiania budynków, korzystają natomiast z cegieł wytwarzanych w cegielniach, które zastępują rolę tartaków. Potrzebują jedynie wody, co sprawia, że są wydajniejsze od swoich odpowiedników.

Dużą wadą Egipcjan jest brak możliwości stawiania leśniczówek, a potrzebują oni bali drewna do produkcji łuków, narzędzi oraz do budowy statków. Posiadają również największe zapotrzebowanie na sól, z której korzystają serowarnie i garbarnie.

Szkoci

Szkoci posiadają najsłabszą gospodarkę, ich drogi nigdy nie awansują, a rekrutacja żołnierzy wymaga wielu surowców, których produkcja jest stosunkowo skomplikowana. Szkoccy zbrojni to najsilniejsza jednostka bojowa w grze, nadrabiająca problemy związane z kosztownym werbunkiem i małą pojemnością garnizonów. Szkockimi strzelcami są procarze, mało skuteczni, ale jako jedyna jednostka wojskowa nie wymagają wcześniej wyprodukowanej broni, zamiast niej potrzebują trzy sztuki kamienia, który bywa czasem bardziej potrzebny do stawiania budynków.

Do werbowania szkockich jednostek potrzebne są kilty, których wytwarzanie opiera się na następujących budynkach: hodowla owiec, studnia, chata pasterza oraz tkalnia. Cały proces produkcji kiltów nie pochłania cennych surowców, ale wymaga czterech budynków i czterech cennych sztuk narzędzi.

Szkockim trunkiem jest whisky, wykorzystywana jedynie do werbowania żołnierzy.

Szkoci produkują mięso w masarniach z wykorzystaniem soli i nie potrzebują skór, dlatego też nie posiadają możliwości wybudowania chaty myśliwego.

Budynki (1)

Budynki

Małe Budynki

Chata drwala - służy do pozyskiwania bali drewna przez wycinkę drzew, jest to również doskonałe narzędzie do oczyszczania z drzew terenu pod większe budynki.

Leśniczówka - służy do sadzenia drzew, wraz z chatą drwala stanowi niekończące się źródło bali drewna.

Budynek niedostępny dla Egipcjan.

Kamieniołom - służy do wydobywania kamienia z powierzchniowych złóż granitu. Kamieniołom warto zburzyć zaraz po tym jak skończy wydobywać surowce, odzyskamy w ten sposób cenne (zwłaszcza na początku) narzędzia.

Chata rybaka - dostarcza ryb, musi być postawiona blisko wody. Jest tanim sposobem pozyskiwania pożywienia, ale mało wydajnym.

Chata myśliwego - służy do pozyskiwania surowców z dzikiej zwierzyny i musi być postawiona blisko niej. Niektóre miejsce gdzie kręcą się zwierzęta można szybko wyeksploatować inne stanowią niewyczerpalne źródło. Bawarczycy pozyskują z chaty myśliwego skóry natomiast Egipcjanie mięso.

Budynek jest niedostępny dla Szkotów.

Studnia - dostarcza wodę, może być postawiona w dowolnym miejscu, ale najlepiej stawiać je w najbliższym sąsiedztwie zakładów potrzebujących wody.

Chata