7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry strategicznej „The Settlers: Narodziny Imperium” zawiera opis przejścia wszystkich szesnastu misji wchodzących w skład kampanii.
The Settlers: Narodziny Imperium - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
The Settlers: Rise of an Empire to kolejna odsłona legendarnego cyklu gier strategicznych, zapoczątkowanego przez studio Blue Byte w 1993 roku. Po niezbyt dobrym przyjęciu przez fanów poprzedniego odcinka, zatytułowanego Dziedzictwo Królów, niemiecka firma zdecydowała się powrócić do starej konwencji, dorzucając garść interesujących nowości.
Gra The Settlers: Rise of an Empire, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 28
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=716
Witamy w poradniku do gry The Settlers: Narodziny Imperium zawierającym opis przejścia wszystkich szesnastu misji wchodzących w skład kampanii. Przed rozpoczęciem zabawy radzimy przeczytać instrukcję dołączoną do polskiego wydania gry, w której znajdują się informacje na temat rozgrywki pomocne w sprawnym wypełnianiu poszczególnych zadań. Dokładna lektura instrukcji oraz poradnika sprawi, że gra nie będzie mieć przed tobą większych tajemnic.
Ponieważ The Settlers: Narodziny Imperium jest w głównej mierze grą strategiczną, w wielu przypadkach nie istnieje jeden jedyny sposób na przejście misji. Staraliśmy się, by podane przez nas propozycje były optymalne i pozwalały na jak najszybsze wywiązywanie się z zadań, ale zachęcamy do eksperymentowania i odnajdywania własnych.
W przypadku pierwszych kilku misji opis jest nieco bardziej rozbudowany, byś mógł zapoznać się z ogólnymi zasadami tworzenia osady i zarządzania nią - zasady te w kolejnych misjach pozostają praktycznie niezmienione. W przypadku sytuacji odmiennych zaznaczamy, że należy na przykład skupić się na aspekcie militarnym albo stawianiu posterunków na przyległych terytoriach.
Pierwsza misja jest misją tutorialową, która zapozna cię z interfejsem gry i jej podstawowymi opcjami. Wybrany na początku rycerz (Alandra lub Marcus) będzie prowadzić cię przez cały czas za rękę tłumacząc i pokazując poszczególne części menu oraz instruując, co należy robić. Nauczysz się między innymi, w jaki sposób poruszać się w świecie gry, stawiać podstawowe budynki i ulepszać je, przydzielać osadników do odpowiednich prac oraz zarządzać zasobami.
W tej misji twoim zadaniem jest ochrona osadników z Challii przed atakami Wikingów. Musisz zabezpieczyć teren, by statki kupieckie mogły znów bezpiecznie docierać do Portu Ramsey.
Rozpocznij oczywiście od wybudowania osady. W miejscach oznaczonych ikonami odpowiednich zasobów postaw parę chatek myśliwych, drwali, rybaków i kamieniarzy, a także budynki odpowiedzialne za przetwarzanie tychże zasobów: wędzarnię, rzeźnię i garbarnię. Gdy zdobędziesz odpowiednią ilość drewna, możesz sukcesywnie je ulepszać. Po pewnym czasie uzyskasz możliwość postawienia budynków wytwórców środków czystości: mydlarnię i warsztat miotlarza.
Po kilkunastu minutach powinieneś spełnić warunki umożliwiające ci awansowanie rycerza na margrabiego (warunki te są następujące: 10 osadników, 6 sztuk ubrań, 2 ulepszenia zamku). Uczyń to zatem. Rycerz powie ci, że powinieneś poszukać wiosek na północy i północnym wschodzie. Kaplica w Rhian-Over-The-Sea leży na wschodzie, z kolei handlarz imieniem Eliasz był widziany w Porcie Ramsey na południowym wschodzie.
Najpierw