Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do „Silverfall”, typowej gry hack’n’slash, zawiera opis przejścia wszystkich zadań, zarówno głównych jak i tych pobocznych, a także informacje o umiejętnościach walki, posługiwania się magią oraz pozostałych.
Silverfall - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Silverfall to gra RPG, stworzona przez studio Kyiv’s Games, należące do francuskiej korporacji Monte Cristo. Twórcy produktu w pracy nad swoim dziełem wzorowali się na takich tytułach, jak Neverwinter Nights oraz Dungeon Siege.
Gra Silverfall, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformach: PC, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 66
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=639
Wprowadzenie
Combat - Melee
Combat - Shoot
Combat - Technique
Magic - Element
Magic - Light
Magic - Shadow
Other - Nature
Other - Technology
Unikalne zdolności rasowe
Mapy
Misje (1)
Misje (2)
Mapy
Misje (1)
Misje (2)
Misje (3)
Mapy
Misje (1)
Misje (2)
Misje (1)
Misje (2)
Misje (3)
Misje (4)
Misje (1)
Misje (2)
Misje (3)
Misje (1)
Misje (2)
Refugee camp (1)
Refugee camp (2)
Refugee camp (3)
Refugee camp (4)
Silverfall (1)
Silverfall (2)
Mangrove
Cloudworks (1)
Cloudworks (2)
Cloudworks (3)
Gaian
Graybay
Steelight
Silverfall to typowa gra hack'n'slash, w której gracz kieruje poczynaniami bohatera ratującego świat przed siłami zła. Gra ma sporo błędów, są one jednak usuwane wraz z pojawianiem się kolejnych poprawek. Ten poradnik tworzony był w oparciu o wersję 1.12, mimo że dostępna była już wersja 1.16. Dlaczego? Niestety, późniejsze poprawki, korygując liczne błędy, uniemożliwiły ukończenie jednego z głównych zadań w grze (The Gaian druids). Dopiero po wykonaniu tego zadania, można bez obaw zastosować patch nowszy niż 1.12 - a stany gry pozostaną. Co ciekawe, do angielskiej wersji gry pasują w pełni patche francuskie. Jest to o tyle istotne, że do wersji francuskiej kolejne poprawki wydawane są znacznie szybciej.
Silverfall jest grą bardzo kiepsko zoptymalizowaną, przez co na szybkim sprzęcie będzie działać co najwyżej dobrze, natomiast użytkownicy posiadający "starsze" konfiguracje mogą rwać włosy z głowy w takt rwania się obrazu... Podstawowe minimum do gry to 1GB ramu i karta graficzna GeForce 6800GT. Procesor ma mniejsze znaczenie. Istotna jest aktualizacja gry do najnowszej wersji (1.14 w chwili pisania tego poradnika) i porządna defragmentacja dysku. Przy pomocy setupu można ustawić wiele detali wpływających na prędkość gry i eksperymentować aż do uzyskania zadowalającej gracza prędkości i jakości grafiki. Szczęśliwie dla niektórych - grać można nawet w rozdzielczościach 640x480 i 800x600, mimo że setup tego nie przewiduje. Aby ustawić taką rozdzielczość, skorzystaj z setupu, obierając odpowiedni poziom detali, a potem otwórz plik "GfxOptions_ScreenResolution.xml" znajdujący się w katalogu Silverfall\Data\Config\ i zmień rozdzielczość na preferowaną. W podanym katalogu znajdują się też inne pliki konfiguracyjne, dzięki którym można dokładniej ustawić różne efekty graficzne w grze (pamiętaj o wykonaniu kopii zapasowych modyfikowanych plików!). Posiadaczom low-endowych konfiguracji polecam rozdzielczość 800x600, detale na "medium" i grę w oknie. Gra się przyzwoicie i wygląda to nieźle, jest tylko jeden mankament... podczas dokonywania zakupów u sprzedawców, okienka zachodzą na siebie, uniemożliwiając dostęp do części asortymentu.
W Silverfall podzielono umiejętności postaci na trzy grupy główne, które z kolei dzielą się na podgrupy. Sam schemat rozwoju wygląda niemal identycznie jak znany z klasycznego Diablo II. Podstawową różnicą jest to, że w Silverfall nie wybieramy na początku gry profesjii, a rasę postaci (każda rasa ma unikalne zdolności). Dopiero rozwijając odpowiednie gałęzie umiejętności w czasie gry i wykonując poszczególne zadania, nadajemy swojej postaci konkretny charakter. Postać może rozwijać się w kierunku Technologii lub Natury, a prowadzą do tego odpowiednie zadania, które wpływają na zmianę współczynnika procentowego zaangażowania w obydwa aspekty. Odpowiednio wysoki poziom np. Natury pozwoli postaci korzystać z wielu interesujących broni i typów zbroi niedostępnych dla postaci rozwijanej w kierunku Technologii. Technolog natomiast ma dostęp do całego wachlarza broni palnej oraz mechanicznych urządzeń. Są możliwe również drogi pośrednie np. 1/3 Natury i 2/3 Technologii. W grze można także spotkać Skill masterów (pierwszego z nich - już na początku gry), dzięki którym da się definiować na nowo podział punktów na poszczególne umiejętności.
Combat (Melee, Shoot, Technique)
Wszelkiego typu umiejętności związane z walką bezpośrednią i dystansową przy pomocy broni, a także zdolności związane z techniką walki.
Magic (Element, Light, Shadow)
Zdolności posługiwania się magią i panowania nad umysłem, uzdrawiania oraz przywoływania istot.
Other (Race, Nature, Technology)
Umiejętności, dzięki którym postać jest rozwijana w jednym z dwu kierunków: Natury lub Technologii. Są tu także zdolności unikalne dla każdej z ras.
Hand to hand (walka wręcz)
Zwiększa zdolności bojowe - szansę trafienia przeciwnika i ilość zadawanych obrażeń. Zdolność pasywna.
Defensive stance (postawa obronna)
Atak z pozycji obronnej - zwiększa obronę kosztem siły zadawanych wrogowi obrażeń.
Counterattack (kontratak)
Po udanym odparowaniu ciosu następuje silne kontruderzenie, które nie może zostać zablokowane.
Smash (roztrzaskanie)
Potężny cios niszczący tymczasowo zbroję przeciwnika.
Berserker (szał bojowy)
Silny atak niszczący zbroję permanentnie, nie może być parowany.
Berserker charge (szarża)
Umożliwia atak z dystansu, zwiększając siłę uderzenia.
Knockdown (powalenie)
Cios przewracający przeciwnika i powodujący jego większą wrażliwość na zadawane obrażenia przez krótki okres.
Volley of punches (seria uderzeń)
Umożliwia pięciokrotne uderzenie przeciwnika przy użyciu broni ręcznej.
Knowledge of injuring attacks (wiedza o raniących uderzeniach)
Cios zadany bronią ręczną powoduje otwarcie ran na kilka sekund.
Master of hand weapons (mistrz broni ręcznej)
Zwiększa efektywność broni ręcznych.
Double attack (podwójny atak)
Umożliwia zadanie silnego podwójnego ciosu przy użyciu broni jednoręcznej.
Critical knowledge (wiedza o obrażeniach krytycznych)
Zwiększa szansę zadania obrażeń krytycznych przy pomocy broni jednoręcznej.
Master of small arms (mistrz broni lekkiej)
Zwiększa efektywność broni jednoręcznej.
Circular attack (atak kolisty)
Pozwala zadać cios bronią dwuręczną, który trafia wszystkich wrogów znajdujących się wokół.
Stun knowledge (wiedza o obezwładnianiu)
Cios może wytrącić z równowagi przeciwnika i obezwładnić go na krótką chwilę.
Master of heavy weapons (mistrz broni ciężkiej)
Zwiększa efektywność broni dwuręcznej.
Long range shot (daleki strzał)
Zwiększa zdolność wykonywania dalekich strzałów. Zdolność pasywna.
Aiming stance (postawa namierzająca)
Zwiększa możliwość trafienia i zadania większych obrażeń na dystans oraz dystans strzału.
Head shot (strzał w głowę)
Bardzo precyzyjny strzał, zadający znaczące obrażenia.
Element shot (magiczny strzał)
Strzał zadający obrażenia od żywiołów, nie może zostać zablokowany.
Rapid fire (stały ostrzał)
Zwiększa szybkość wykonywania strzałów kosztem zadawanych obrażeń i szansy trafienia.
Reflex shot (szybki strzał)
Umożliwia szybsze strzelanie do pobliskich wrogów.
Multiple shots (wielokrotny strzał)
Wystrzeliwuje kilka pocisków za jednym razem.
Disabling arrow (strzała spowalniająca)
Trafienie przeciwnika powoduje jego znaczne spowolnienie na krótki okres.
Wounding arrow (strzała raniąca)
Trafienie przeciwnika powoduje otwarcie ran na krótki okres.
Master of bow and arrow (mistrz łuku)
Zwiększa efektywność posługiwania się łukami.
Destabilizing quarrel (powalający bełt)
Strzał powoduje powalenie przeciwnika.
Explosive quarrel (wybuchowy bełt)
Bełt może eksplodować po trafieniu w cel, raniąc pobliskich przeciwników.
Master of crossbow (mistrz kuszy)
Zwiększa efektywność posługiwania się kuszami.
Weakning shot (pocisk osłabiający)
Specjalny pocisk redukujący atrybuty przeciwnika.
Stun shot (pocisk obezwładniający)
Zwiększa szansę obezwładnienia wroga.
Master of firearms (mistrz broni palnej)
Zwiększa efektywność posługiwania się bronią palną.
Glimpse (zauważenie)
Zwiększa szansę na znalezienie magicznych przedmiotów wyższego poziomu.
Master of armour (mistrz zbroi)
Zwiększa efektywność noszonego pancerza.
Armour penetration (penetracja zbroi)
Ciosy i strzały potrafią penetrować zbroję przeciwnika, zadając mu większe obrażenia.
Deadly weapons (śmiercionośna broń)
Zwiększa efektywność wszystkich typów broni.
Rapid missiles (szybkie strzały)
Zwiększa prędkość wszystkich strzał, bełtów i pocisków.
Speed (szybkość)
Zwiększa szybkość poruszania się bohatera.
Master of dodging (mistrz uników)
Zwiększa szansę na wykonanie uniku przed ciosem lub strzałem.
Reflexes (refleks)
Bohater ma większą szansę na wykonanie uniku, parowania ciosu i uniknięcie ciosu krytycznego.
Master of critical blows (mistrz