Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry Dungeon Siege II: Broken World znajduje się dokładny opis zadań głównych i pobocznych, mapy do zadań oraz spis przedmiotów unikatowych i zestawów.
Dungeon Siege II: Broken World - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Rozszerzenie do udanego action-RPG Dungeon Siege II. Autorzy przygotowali zupełnie nową kampanię fabularną i wprowadzili dwie dodatkowe klasy postaci – specjalizującego się w walce wręcz krasnoluda oraz elfickiego zabójcę. Sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej elastycznym.
Gra Dungeon Siege II: Broken World, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: patch polonizujący.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 73
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=552
1.1.0 Zadania główne
1.1.1 Kandred the Mage
1.1.2 The Mage's Tutor
1.1.3 In Search of Celia
1.2.0 Zadania poboczne
1.2.1 Hunt for the Lost Dwarves
1.2.2 Missing
1.2.3 Lumilla's Special Recipe
1.2.4 Naturalist Ithara's Research
1.2.5 Anya
1.2.6 The Ancient Tome
1.2.7 Morden Redemption
1.2.8 Morden Ravagers
1.2.9 Greylok of the Kurgan
1.2.10 The Human Refugees
2.1.0 Zadania główne
2.1.1 Elves Under Siege
2.1.2 The Familiars
2.1.3 The Second Familiar Surgeon
2.1.4 Solanum
2.2.0 Zadania poboczne
2.2.1 Naturalist Ithara's Research, Part II
2.2.2 Celeb'hel The Elder
2.2.3 Minli the Fearie
2.2.4 The Aman'lu Arena
2.2.5 Questionable Methods
2.2.6 The Vai'kesh
2.2.7 The Vai'kesh, Part II
2.2.8 Treasure Hunting
3.1.0 Zadania główne
3.1.1 The Dwarves of Glorydeep
3.1.2 The Overmage of the Cinbri
3.2.0, 3.2.1 Zadania poboczne, Naturalist Ithara's Research, Part III
3.2.2 Captured Miners
3.2.3 The Explosives Tunnel
Poradnik dotyczy dodatku do wydanej w 2005 roku gry Dungeon Siege 2. Dodatek ten nie wymaga ukończenia podstawowej wersji gry, umożliwia natomiast transfer postaci.
W poradniku znajduje się dokładny opis zadań głównych i pobocznych, mapy do zadań oraz spis przedmiotów unikatowych i zestawów.
Regularnie rób kopie zapasowe save'ów. Broken World, podobnie jak wersja podstawowa, oferuje jedynie jeden slot na zapis gry. Jeśli coś pójdzie nie tak zawsze można odtworzyć kopię save'a.
Wykonuj zadania poboczne. Dzięki temu zdobędziesz wartościowe przedmioty.
Eksploruj mapy w całości, w wielu miejscach można znaleźć składniki do umagiczniania ekwipunku.
Zwracaj uwagę na kolor opisu przeciwników. Kolor zielony, niebieski i żółty oznacza, że możesz z nimi wygrać. Pomarańczowy, a zwłaszcza czerwony mówi, żebyś lepiej omijał tego potwora z daleka. Dzięki temu unikniesz wpakowania się na grupę znacząco silniejszych od siebie przeciwników.
Podczas walki koncentruj się na jednym, najsilniejszym przeciwniku (używając Mirror Mode).
Jeśli sam nie walczysz na odległość, koniecznie uzupełnij drużynę o kogoś takiego, inaczej na późniejszych poziomach może być ciężko.
Dokładnie zastanów się nad wyborem zwierzęcia. Jest ich naprawdę spora liczba, a każde posiada inne cechy i umiejętności. Nie ma sensu wymieniać co chwilę jednego na drugie, ponieważ jest to inwestycja, która rośnie z czasem (dosłownie). Oprócz tego, że zwierzę stanowi formę przechowywania ekwipunku, to także potrafi walczyć i wpływać emenacjami na drużynę.
Zaopatrz każdego z członków drużyny w czar Summon Teleporter. Często jest jedyną szansą na przeżycie.
Staraj się mieć przedmioty, które zwiększają odporność na ogień (są potrzebne praktycznie przez całą grę) i magię śmierci (niezbędne w rozdziale drugim podczas walki z Familiar Surgeons).
Uważaj na pojawiającego się niekiedy (znanego z podstawowej wersji gry) złodzieja (zamiast nazwy ma - ???). Zabij go szybko, bo możesz stracić cenny przedmiot.
Twórcy gry wprowadzili kilka istotnych nowości w stosunku do wersji podstawowej:
Nowa rasa - Dwarf (Krasnolud), który otrzymuje następujące bonusy od początku gry:
1 point in Critical Strike
1 point in Survival
1 point in Chant of Stone
+3 Strength
+1 Intelligence
Dwie nowe klasy postaci (charakterystyka znajduje się niżej):
Blood Assassin (połączenie Ranger + Combat Mage)
Fist of Stone (połączenie Fighter + Nature Mage)
Trener (Trainer Vireni z mapy The Dryad Outpost) - za odpowiednią opłatą umożliwia reset umiejętności. Wszystkie punkty umiejętności możemy wówczas rozdysponować na nowo.
Najemnicy - w grze pojawia się trójka nowych najemników (Yoren, Ressa, Celeb'hel), których można zwerbować po ukończeniu odpowiednich zadań.
Przedstawiciel F&K Society - dość pomysłowa opcja, dzięki której posiadacze gry Dungeon Siege: Throne of Agony na konsolę PSP mogą transferować przedmioty za pomocą specjalnych kodów. Dodatkowo można wymieniać u niego znalezione starożytne tablice (Ancient Agallan Tablet) na przedmioty unikatowe.
Nowe zwierzęta - w Broken World pojawiają się (są dostępne od samego początku gry) dwa nowe zwierzaki: Pack Ram i Kohl Beast
Pet:
Weapon:
Power:
Emanation:
Pack Ram
Kick
Earthquake - tworzy fale uderzeniowe raniące i paraliżujace wrogów
Determination - zwiększa maksymalny poziom energii i siły drużyny
Kohl Beast
Claw Slash
Flurry - na 4 sekundy Kohl Beast zwiększa swą szybkość ataku i siłę zadawanych obrażeń
Deadly Strike - zwiększa częstotliwość i siłę ciosów krytycznych
Receptury (Reagent Recipes) - dzięki nim możemy tworzyć unikatowe (z zestawów także!) przedmioty, receptury określają jakie składniki są potrzebne do otrzymania każdego z nich.
Blood Assasin - Krwawy Zabójca to bardzo ciekawa postać. Ranger z ofensywnymi czarami Combat Mage'a plus własne specjalności. Posiada ciekawą umiejętność namierzania kilku celów jednocześnie i rzucania na nie ofensywnego czaru.
Blood Assasin Powers:
Execute
Moc pozwalająca w tym samym momencie użyć czaru ofensywnego na naznaczonych obiektach
Zadaje obrażenia wszystkim naznaczonym celom
Ravaging Strike
Umożliwia wykonanie za pomocą dystansowej broni specjalnego ataku o zwiększonej sile
Specjalny atak kosztem 40% energii
Rune of Blood
Moc pozwalająca zakładać śmiercionośne pułapki
Uaktywniona pułapka uderza we wszystkich znajdujących się w pobliżu wrogów (czas trwania 20 s)
Rune of Sacrifice
Moc umożliwiająca zwiększenie zadawanych obrażeń
Kosztem - 300% energii do regeneracji zwiększa na pewien czas zadawane obrażenia
Blood Assasin Skills:
Shred Blood
Ataki przeprowadzane na odległość (Ranged) mogą doprowadzić do krwotoku przeciwnika
Szansa na zwiększone obrażenia (dodatkowy bonus za inteligencję)
Mark Mastery
Zwiększa efektywność naznaczania przeciwników
Zwiększa obrażenia zadane przez naznaczanie, wydłuża jego trwanie i skraca czas regeneracji
Bloodsoaked Shoots
Nasączanie broni własną krwią
Zwiększa obrażenia zadawane bronią dystansową (Ranged) kosztem energii
Rune Mastery
Mistrzostwo w posługiwaniu się runami
Skraca czas regeneracji run
Living Death
Umiejętność balansowania na krawędzi życia i śmierci
Zwiększa odporność na obrażenia fizyczne kosztem zmniejszenia odporności na ogień
Improved Weapon Enhacements
Umiejętność wydajniejszego wykorzystania broni za pomocą magii
Zwiększenie czasu trwania czarów modyfikujących broń
Ignite Blood
Umiejętność doprowadzenia do podpalenia krwi przeciwnika przy użyciu Ravaging Strike
(umiejętność jednopunktowa)
70 obrażeń przez 5 sekund
Improved Runes
Udoskonalone posługiwanie się runami
(umiejętność jednopunktowa)
+1 metr do zasięgu działania Rune of Blood i Rune of Sacrifice
Improved Execute
Udoskonalone posługiwanie się mocą Execute
(umiejętność jednopunktowa)
+4 metry do zasięgu działania Execute
Grace of the Night
Umiejętność zwiększenia atrybutów
(umiejętność jednopunktowa)
+24 do zręczności
+16 do inteligencji
Fist of Stone - Kamienna Pięść jest postacią bardziej defensywną i przeznaczoną do walki bezpośredniej. Połączenie magii natury i wojownika wraz ze specjalnymi umiejętnościami daje ciekawe zestawienie mogące służyć drużynie jako "mur obronny".
Fist of Stone Powers:
Stone Form
Umiejętność przybrania kamiennej formy
Zwiększa siłę i pancerz całej drużyny na 10 sekund
Eathquake Aura
Wytworzenie aury powodującej trzęsienie ziemi
Powoduje zadawanie obrażeń o określonym zasięgu przez określony czas (uzależnione od poziomu)
Fault Line
Wyznacza granicę, przez którą nie mogą przejść wrogowie
Fragment terenu jest przez kilka sekund nie do przejścia dla wrogów, zadaje im obrażenia i paraliżuje ich
Eruption
Powoduje pojawienie się dookoła bloków kamiennych wyrastających spod ziemi
Bloki zadają ogromne obrażenia przez określony czas i o określonym zasięgu (uzależnione od poziomu)
Fist of Stone Skills:
Tremor
Wykorzystując siły natury zwiększa zadawane obrażenia
Wywołuje wstrząsy zadające dodatkowe obrażenia przeciwnikom (bonus za inteligencję)
Chant of Stone
Czerpanie sił z kamieni
Zwiększa energię i pancerz (bonus za inteligencję)
Soul of Protection
Umiejętność wydajniejszego używania czarów defensywnych modyfikujących broń
Dodatkowo zwiększa szansę na natychmiastową regenerację mocy defensywnych
Soul of Strenght
Umiejętność wydajniejszego używania czarów ofensywnych modyfikujących broń