Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Kompletne kompendium wiedzy na temat LEGO Star Wars II. Znajdziecie tu omówienia Story Mode z rozwiązaniami zagadek, Freeplay Mode z lokalizacją wszystkich minikitów, oraz bonusowych poziomów i mini-gier, do których dostęp uzyskujemy po pewnym czasie gry.
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy jest kontynuacją jednego z najlepiej wykonanych produktów elektroniczno-rozrywkowych 2005 roku, którego spektakularny sukces był dla wielu dość sporym zaskoczeniem z uwagi chociażby na często wiązaną z grami spod znaku Gwiezdnych Wojen przeciętność.
Gra LEGO Star Wars II: The Original Trilogy, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA, NDS, PSP, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 79
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=553
Episode IV - Secret Plans
Episode IV - Through the Jundland Wastes
Episode IV - Mos Eisley Spaceport
Episode IV - Rescue The Princess
Episode IV - Death Star Escape
Episode IV - Rebel Attack
Episode V - Hoth Battle
Episode V - Escape from Echo Base
Episode V - Falcon Flight
Episode V - Dagobah
Episode V - Cloud City Trap
Episode V - Betrayal Over Bespin
Episode VI - Jabba's Palace
Episode VI - The Great Pit of Carkoon
Episode VI - Speeder Showdown
Episode VI - The Battle of Endor
Episode VI - Jedi Destiny
Episode VI - Into the Death Star
Episode IV - Secret Plans
Episode IV - Through the Jundland Wastes
Episode IV - Mos Eisley Spaceport
Episode IV - Rescue the Princess
Episode IV - Death Star Escape
Episode IV - Rebel Attack
Episode V - Hoth Battle
Episode V - Escape from Echo Base
Episode V - Falcon Flight
Episode V - Dagobah
Episode V - Cloud City Trap
Episode V - Betrayal Over Bespin
Episode VI - Jabba's Palace
Episode VI - The Great Pit of Carkoon
Episode VI - Speeder Showdown
Episode VI - The Battle of Endor
Episode VI - Jedi Destiny
Episode VI - Into the Death Star
Złote klocki
Power Bricks
Episode IV, V, VI
Slave One
LEGO City
Fontanna LEGO
Oto przed tobą kompletne kompendium wiedzy na temat LEGO Star Wars II, gry z jednej strony dość prostej, ale z drugiej najeżonej sekretami i dodatkami do odblokowania, do których trzeba wiedzieć jak się zabrać. Zaczynamy od pełnego omówienia Story Mode, tak by od razu wyeliminować wszystkie możliwe problemy z występującymi w grze zagadkami. W celach praktycznych zagadnienie uzyskiwania statusu True Jedi w tym trybie przeniesiono do drugiej części, poświęconej odkrywaniu wszystkich tajemnic poszczególnych poziomów (głównie dotyczy to trybu Freeplay). Na końcu omówione zostały bonusowe poziomy i mini-gry, do których dostęp uzyskujemy po pewnym czasie zabawy.
Kilka uwag natury ogólnej:
Z braku lepszych pomysłów, miejsca których używają postacie wyposażone w Blaster do wybijania się w powietrze z użyciem haka nazywamy w poradniku "tarczami";
Bomby Łowców Nagród zgodnie z oryginałem nazywane są Detonatorami;
Tam, gdzie to szczególnie istotne, kładziemy na to nacisk, ale ogólnie zapamiętać musisz, że grając w LSW2 obowiązuje zasada "używać wszystkiego, niszczyć wszystko". Zagadki nie należą do najtrudniejszych, ale wymagają spostrzegawczości.
Staraj się przez większość czasu sterować postacią Jedi, gdyż zazwyczaj mają one o wiele szersze pole manewru od pozostałych bohaterów.
Nie zaprzątaj sobie głowy Minikitami podczas gry w Story Mode. 90% części i tak wymaga podejścia do poziomu we Freeplay'u. Aby się do niego tak naprawdę dobrać, potrzebować będziesz Ciemnego Jedi oraz Łowcy Nagród.
Ułóż dwie sterty klocków przed tobą, by otworzyć drzwi. Przejdź przez korytarz i wspólnie z drugą postacią użyj dwóch dźwigni po obu stronach bramy. Pokonaj kilka fal szturmowców i idź za pozostałymi rebeliantami. Dwukrotnie użyj haka, by dostać się na samą górę pomieszczenia, po czym poskładaj leżące tam klocki. Wysunie się kładka, przejdź po niej.
Przed tobą Vader - nie możesz mu jednak nic zrobić. Unikając ognia szturmowców, użyj wszystkich czterech dźwigni w korytarzu i wysadź jeden z pojemników, które pojawią się obok mrocznego Jedi. Przejdź dalej i pomóż kolejnym rebeliantom odeprzeć szturmowców. Otwierając dźwigniami okienko po prawej zobaczyć możesz klasyczną scenę "duszenia" w wersji LEGO.
Gdy dotrzesz do ciemnego pomieszczenia, przesuń obie skrzynie na wgłębienia w podłodze. Z drzwi wyłoni się kilku szturmowców. Pokonaj ich, po czym dołącz do droidów w głębi korytarza. Przejmij kontrolę nad 3PO i użyj panelu na ścianie. Po krótkiej scence przejmij R2 i użyj kolejnego panelu.
W dużej sali przełącz się na Antillesa i użyj dźwigu (patrz na cień wysięgnika), by z jego pomocą pozbyć się szturmowców w głębi ekranu. Żołnierz otworzy kładkę, po której reszta postaci będzie mogła przejść dalej. Ty zostań jednak w dźwigu i wykorzystaj go by przetransportować 3PO na drugą stronę. Przejmij go, by otworzyć drzwi za pomocą panelu.
Pokonaj kolejne fale szturmowców, a gdy przejdziesz w głąb korytarza, użyj klocków by stworzyć przejście przez lukę w podłodze. Powtórz to samo kawałek dalej, a dojdziesz do szalup ratunkowych. Najpierw użyj R2 do otwarcia drzwi po lewej, po czym przełącz dźwignię, która się za nimi znajduje. Teraz ponownie przejmij R2 i otwórz środkowe drzwi - zobaczysz kąpiących się szturmowców. Pokonaj ich i użyj dźwigni za nimi. Uruchomi to panel dla 3PO po prawej. Użyj go, po czym wjedź do kapsuły R2 i uaktywnij panel który tam znajdziesz.
Kieruj się w prawą stronę. Zniszcz stertę brązowych klocków, by otworzyć przejście. Idź po kładce i przez wąwóz, a gdy dojdziesz do piaskowego zbocza, z którego atakować cię będą Tuskeni, jako Ben użyj Mocy na leżącej obok, zniszczonej kapsule, by umożliwić wam wejście na górę.
Gdy będziesz w następnej sekcji poziomu, wyeliminuj trzech stojących na półce skalnej Tuskenów i złóż leżące na ziemi klocki. Powstałą skrzynię przesuń tak, byś mógł wskoczyć z niej na wspomnianą półkę. Dojdziesz do Sandcrawlera, wielkiego pustynnego pojazdu. Zniszcz wszystko w okolicy by pozbierać monety, po czym ułóż z klocków leżących przy tylnej gąsienicy tarczę, z której Luke może wystrzelić się z pomocą haka. Użyj Bena, by otworzyć klapę w Sandcrawlerze (screen) i używając haka dostań się na nią młodym Skywalkerem. Przełącz dźwignię i powtórz operację z wyższą platformą, wpierw otwierając ją Mocą a następnie wskakując z użyciem haka i używając dźwigni. W końcu znajdziesz się na dachu pojazdu.
Niech obie postacie jednocześnie użyją dźwigni, a na dole wysunie się wejście do środka. Zeskocz na dół, stań pod nim (wygląda jak ssące powietrze rura) i podskocz. Jesteś teraz w środku Sandcrawlera. Idź przed siebie aż dojdziesz do korytarza z 10 zaworami na ścianach. Zniszcz chroniące je drabinki, po czym użyj Mocy na każdym z nich (teoretycznie wystarczy przełączyć tylko część, ale warto się potrudzić dla dodatkowych monet).
W następnym pomieszczeniu użyj dźwigni, a z taśmociągu wyjedzie skrzynia. Możesz od razu ustawić ją przed drzwiczkami, albo w pierwszej kolejności zebrać nieco monet zza pozostałych bramek (za jedną jest też kontener). Za każdym razem skrzynka będzie eksplodować, używaj więc dźwigni, by przywołać kolejną.
Gdy uwolnisz R2, użyj nim panelu na ścianie i wyjedź windą na górę. Tutaj wciśnij wszystkie 8 przycisków w podłodze i użyj dwóch dźwigni, które w ten sposób odkryłeś. Obróć kołowrót na środku sali tak, by okrągłe urządzenie znajdowało się nad klatką 3PO, po czym z pomocą R2 użyj panelu, by uwolnić droida. Wciel się w niego i użyj panelu, otwierając tym samym przejście do następnego pomieszczenia. Tam użyj Mocy, by zniszczyć 4 wsporniki trzymające klapę, a będziesz mógł wyjść z powrotem na zewnątrz.
Gdy