7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry ANNO 2070 zawiera opis przejścia kampanii, wraz z misją bonusową Powrót do C.O.R.E.. Znaleźć w nim również można kompleksowe porady dotyczące pojedynczych misji, jak i gry ciągłej, a także charakterystykę łańcuchów produkcyjnych.
Anno 2070 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Kolejna odsłona cenionej wśród miłośników pecetowych strategii serii Anno. Akcja Anno 2070 osadzona została w niedalekiej przyszłości, gdzie ludzkość zmaga się z niebezpiecznymi zmianami klimatu na Ziemi.
Gra Anno 2070, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 45
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1205
Mechanizmy
Porady ogólne
Głosowanie do Senatu oraz Rady Światowej
Łańcuchy produkcyjne
Misja I - Plan Dwuletni
Misja II - Stan wyjątkowy
Misja III - Morze Czarne
Misja IV - Tajemnice głębin
Misja I - W poszukiwaniu prawdy
Misja II - Nieprzewidziane skutki
Misja III - Solidarność
Misja I - Na ziemi wroga
Misja II - Wyzwanie
Misja III - Triumf technologii
Misja IV - Godzina zero
Misja bonusowa- Powrót do C.O.R.E.
Wyniesienie Jorgensen
Architekt przyszłości
Gospodarka wolnorynkowa
Walka o władzę
Czarne złoto / Za wszelką cenę
Poradnik do gry ANNO 2070 zawieraopis przejścia kampanii, z uwzględnieniem elementów, które mogłyby sprawić najwięcej trudności, wraz z misją bonusową Powrót do C.O.R.E.. Znaleźć w nim również można kompleksowe porady dotyczące pojedynczych misji, jak i gry ciągłej, a także charakterystykę łańcuchów produkcyjnych. W ramach ciekawostki, przybliżony został system głosowań do Senatu oraz Rady Światowej. Dla ułatwienia zastosowane zostały poniższe oznaczenia:
czarny - istotne uwagi oraz kombinacje klawiszy
(cyfra) - odnosi się do ilustracji zamieszczonej powyżej tekstu
brązowy - budynki
zielony - materiały
niebieski - przedmioty
Mateusz "Boo" Bartosiewicz (www.gry-online.pl)
* Koszary muszą mieć połączenie drogowe z Śródmieściem oraz każdym budynkiem, który zaspokaja potrzeby mieszkańców (np. Sieć naukowa, Kasyno). Uwaga: połączenie drogowe musi przebiegać w obszarze oddziaływania danego budynku!
* Budynki przemysłowe, choć nie wszystkie, wymagają połączenia drogowego z Magazynem Głównym lubSkładem. W przypadku baz głębinowych, połączenie zapewnia kolejka wodna.
* Elektrownie wiatrowe orazStacje zmniejszające poziom skażenia środowiska, nie muszą mieć dostępu do drogi.
* Zazębianie się pól oddziaływań budynków tego samego typu będzie skutkowało spadkiem ich wydajności.
* Tworząc szlak handlowy, pamiętajmy że kolor zielony oznacza eksport (załadunek towarów na okręt), a czerwony import (wyładunek towarów do Magazynu Głównego), natomiast przy ustalaniu, które towary mają być wystawione na sprzedaż w Magazynie Głównym, jest odwrotnie.
* Szlak handlowy nie musi zostać wykorzystany do handlu z innymi. Może też służyć do wymiany dóbr pomiędzy wyspami, które należą do nas. Ponadto, wymiana/handel może być przeprowadzana między wieloma punktami za pośrednictwem jednego szlaku handlowego, jednak pamiętajmy, że im dłuższy szlak, tym wolniejszy transfer dóbr.
* Niewykonanie zaakceptowanych misji pobocznych oznaczać będzie utracenie wpływów u danego oponenta/sojusznika. Na wykonanie misji pobocznych zwykle mamy 30 minut.
* Mieszkańcy nie zechcą awansować, jeśli ich potrzeby nie zostaną zaspokojone na 100%, gdy podatki są za wysokie lub gdy nasza wyspa jest zanieczyszczona. Do awansu nie dojdzie również wtedy, gdy korzystając z przycisku znajdującego się w panelu Śródmieścia odmówiliśmy prawa awansu.
* Zwracajmy uwagę na komunikaty wyświetlane z lewej strony ekranu - dzięki nim będziemy wiedzieli m.in. o zmianie poziomu skażenia środowiska na wyspie.
* Nie wzbraniajmy się przed rozszerzeniem produkcji, gdy to koniecznie. Dla przykładu: Jeśli jesteśmy w trakcie rozbudowy miasta, warto mieć kilka Hut orazFabryk narzędzi (co równoznaczne będzie z postawieniem kolejnych Rozdrabniarek bazaltu itp.)
* Pamiętajmy o przerywaniu produkcji w zakładach, których wyroby zalegają w magazynach. Jeśli dany surowiec nie będzie nam potrzebny, zacznijmy go sprzedawać lub zburzmy dany zakład.
* Monitorujmybilans finansowy - wbrew pozorom bardzo łatwo zostać bankrutem! By do tego nie dopuścić, stawiajmy nowe Śródmieścia i Koszary Robotników, zatrzymujmy produkcję zbędnych materiałów oraz handlujmy nadwyżkami surowców.
* Produkujmybroń - nawet jeśli nie jest nam ona potrzebna. Koszt produkcji jest niski, a ceny sprzedaży stosunkowo opłacalne.
* Sprzedaż komunikatorów czytworzyw sztucznych może przynieść obfite dochody.
* Wstrzymujmy funkcjonowanie Żurawia naprawczego, gdy go nie używamy.
* W zakładce Przedmioty (w obcych Arkach) możemy znaleźć wiele przydatnych usprawnień dla naszych budynków oraz okrętów, dlatego warto sprawdzić każdą ofertę. Uwaga: Możemy zmienić ofertę u sprzedawcy po zapłaceniu 500 sztuk kredytów.
* Pamiętajmy o ulepszaniu Magazynu Głównego orazSkładów - powoduje to nie tylko zwiększenie ładowności, ale i wzrost liczby transporterów.
* Najważniejszym surowcem jest żywność - bez stałych dostaw, nasze Koszary pozmieniają się wRuiny rezydencji.
* Brak równowagi ekologicznej na wyspie powoduje mniejsze zbiory. Jeśli nie jesteśmy w stanie zmniejszyć skażenia środowiska, zwiększmy produkcję budując dodatkowe uprawy.
* Ministerstwo prawdy (i jego odpowiedniki u Eden Initiative oraz S.A.A.T.) jest w stanie objąć zasięgiem Koszary zgromadzone wokół dwóch Śródmieść. Ponadto, każdy taki budynek oferuje kilka programów nadawania, co warunkuje odmienne premie.
* W grze swobodnej pamiętajmy o budowie Straży pożarnej, Szpitala orazKomendy policji. Po co narażać się na nieprzyjemne niespodzianki w postaci epidemii lub niekontrolowanego pożaru.
* Wykonujmy wszelkie powierzone zadania - warto do tego celu mieć przeznaczony dodatkowy okręt.
* Dzięki dyplomacji możemy prosić o nowe zadania graczy komputerowych - jest to łatwy sposób na zdobycie przydatnych nagród, a przede wszystkim - punktów licencji.
* Punkty licencji wydać można na kupno przedmiotów w Arkach lub używanie akcji Rady Światowej.
* Jeśli to możliwe, starajmy się stawiać Skład koło łańcuchów górskich tak, by swym oddziaływaniem obejmował jak największą liczbę punktów wydobywczych.
* By