Anno 2070 - poradnik do gry - Mateusz "Boo" Bartosiewicz - ebook
PROMOCJA

Anno 2070 - poradnik do gry ebook

Mateusz "Boo" Bartosiewicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry ANNO 2070 zawiera opis przejścia kampanii, wraz z misją bonusową Powrót do C.O.R.E.. Znaleźć w nim również można kompleksowe porady dotyczące pojedynczych misji, jak i gry ciągłej, a także charakterystykę łańcuchów produkcyjnych.

Anno 2070 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Porady ogólne (Elementy rozgrywki)
  • Mechanizmy (Elementy rozgrywki)
  • Głosowanie do Senatu oraz Rady Światowej (Elementy rozgrywki)
  • Misja I - Plan Dwuletni (Rozdział 1 - Cienie przeszłości)
  • Łańcuchy produkcyjne (Elementy rozgrywki)
  • Misja IV - Godzina zero (Rozdział 3 - W oku cyklonu)
  • Misja II - Nieprzewidziane skutki (Rozdział 2 - C.O.R.E.)
  • Misja II - Wyzwanie (Rozdział 3 - W oku cyklonu)
  • Misja I - Na ziemi wroga (Rozdział 3 - W oku cyklonu)
  • Misja III - Triumf technologii (Rozdział 3 - W oku cyklonu)

Informacja o grze

Kolejna odsłona cenionej wśród miłośników pecetowych strategii serii Anno. Akcja Anno 2070 osadzona została w niedalekiej przyszłości, gdzie ludzkość zmaga się z niebezpiecznymi zmianami klimatu na Ziemi.

Gra Anno 2070, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Anno 2070poradnik do gry

autor: Mateusz "Boo" Bartosiewicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1205

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Elementy rozgrywki

Mechanizmy

Porady ogólne

Głosowanie do Senatu oraz Rady Światowej

Łańcuchy produkcyjne

Rozdział 1 - Cienie przeszłości

Misja I - Plan Dwuletni

Misja II - Stan wyjątkowy

Misja III - Morze Czarne

Misja IV - Tajemnice głębin

Rozdział 2 - C.O.R.E.

Misja I - W poszukiwaniu prawdy

Misja II - Nieprzewidziane skutki

Misja III - Solidarność

Rozdział 3 - W oku cyklonu

Misja I - Na ziemi wroga

Misja II - Wyzwanie

Misja III - Triumf technologii

Misja IV - Godzina zero

Pojedyncze misje

Misja bonusowa- Powrót do C.O.R.E.

Wyniesienie Jorgensen

Architekt przyszłości

Gospodarka wolnorynkowa

Walka o władzę

Czarne złoto / Za wszelką cenę

Wprowadzenie

Poradnik do gry ANNO 2070 zawieraopis przejścia kampanii, z uwzględnieniem elementów, które mogłyby sprawić najwięcej trudności, wraz z misją bonusową Powrót do C.O.R.E.. Znaleźć w nim również można kompleksowe porady dotyczące pojedynczych misji, jak i gry ciągłej, a także charakterystykę łańcuchów produkcyjnych. W ramach ciekawostki, przybliżony został system głosowań do Senatu oraz Rady Światowej. Dla ułatwienia zastosowane zostały poniższe oznaczenia:

czarny - istotne uwagi oraz kombinacje klawiszy

(cyfra) - odnosi się do ilustracji zamieszczonej powyżej tekstu

brązowy - budynki

zielony - materiały

niebieski - przedmioty

Mateusz "Boo" Bartosiewicz (www.gry-online.pl)

Elementy rozgrywki

Mechanizmy

* Koszary muszą mieć połączenie drogowe z Śródmieściem oraz każdym budynkiem, który zaspokaja potrzeby mieszkańców (np. Sieć naukowa, Kasyno). Uwaga: połączenie drogowe musi przebiegać w obszarze oddziaływania danego budynku!

* Budynki przemysłowe, choć nie wszystkie, wymagają połączenia drogowego z Magazynem Głównym lubSkładem. W przypadku baz głębinowych, połączenie zapewnia kolejka wodna.

* Elektrownie wiatrowe orazStacje zmniejszające poziom skażenia środowiska, nie muszą mieć dostępu do drogi.

* Zazębianie się pól oddziaływań budynków tego samego typu będzie skutkowało spadkiem ich wydajności.

* Tworząc szlak handlowy, pamiętajmy że kolor zielony oznacza eksport (załadunek towarów na okręt), a czerwony import (wyładunek towarów do Magazynu Głównego), natomiast przy ustalaniu, które towary mają być wystawione na sprzedaż w Magazynie Głównym, jest odwrotnie.

* Szlak handlowy nie musi zostać wykorzystany do handlu z innymi. Może też służyć do wymiany dóbr pomiędzy wyspami, które należą do nas. Ponadto, wymiana/handel może być przeprowadzana między wieloma punktami za pośrednictwem jednego szlaku handlowego, jednak pamiętajmy, że im dłuższy szlak, tym wolniejszy transfer dóbr.

* Niewykonanie zaakceptowanych misji pobocznych oznaczać będzie utracenie wpływów u danego oponenta/sojusznika. Na wykonanie misji pobocznych zwykle mamy 30 minut.

* Mieszkańcy nie zechcą awansować, jeśli ich potrzeby nie zostaną zaspokojone na 100%, gdy podatki są za wysokie lub gdy nasza wyspa jest zanieczyszczona. Do awansu nie dojdzie również wtedy, gdy korzystając z przycisku znajdującego się w panelu Śródmieścia odmówiliśmy prawa awansu.

Porady ogólne

* Zwracajmy uwagę na komunikaty wyświetlane z lewej strony ekranu - dzięki nim będziemy wiedzieli m.in. o zmianie poziomu skażenia środowiska na wyspie.

* Nie wzbraniajmy się przed rozszerzeniem produkcji, gdy to koniecznie. Dla przykładu: Jeśli jesteśmy w trakcie rozbudowy miasta, warto mieć kilka Hut orazFabryk narzędzi (co równoznaczne będzie z postawieniem kolejnych Rozdrabniarek bazaltu itp.)

* Pamiętajmy o przerywaniu produkcji w zakładach, których wyroby zalegają w magazynach. Jeśli dany surowiec nie będzie nam potrzebny, zacznijmy go sprzedawać lub zburzmy dany zakład.

* Monitorujmybilans finansowy - wbrew pozorom bardzo łatwo zostać bankrutem! By do tego nie dopuścić, stawiajmy nowe Śródmieścia i Koszary Robotników, zatrzymujmy produkcję zbędnych materiałów oraz handlujmy nadwyżkami surowców.

* Produkujmybroń - nawet jeśli nie jest nam ona potrzebna. Koszt produkcji jest niski, a ceny sprzedaży stosunkowo opłacalne.

* Sprzedaż komunikatorów czytworzyw sztucznych może przynieść obfite dochody.

* Wstrzymujmy funkcjonowanie Żurawia naprawczego, gdy go nie używamy.

* W zakładce Przedmioty (w obcych Arkach) możemy znaleźć wiele przydatnych usprawnień dla naszych budynków oraz okrętów, dlatego warto sprawdzić każdą ofertę. Uwaga: Możemy zmienić ofertę u sprzedawcy po zapłaceniu 500 sztuk kredytów.

* Pamiętajmy o ulepszaniu Magazynu Głównego orazSkładów - powoduje to nie tylko zwiększenie ładowności, ale i wzrost liczby transporterów.

* Najważniejszym surowcem jest żywność - bez stałych dostaw, nasze Koszary pozmieniają się wRuiny rezydencji.

* Brak równowagi ekologicznej na wyspie powoduje mniejsze zbiory. Jeśli nie jesteśmy w stanie zmniejszyć skażenia środowiska, zwiększmy produkcję budując dodatkowe uprawy.

* Ministerstwo prawdy (i jego odpowiedniki u Eden Initiative oraz S.A.A.T.) jest w stanie objąć zasięgiem Koszary zgromadzone wokół dwóch Śródmieść. Ponadto, każdy taki budynek oferuje kilka programów nadawania, co warunkuje odmienne premie.

* W grze swobodnej pamiętajmy o budowie Straży pożarnej, Szpitala orazKomendy policji. Po co narażać się na nieprzyjemne niespodzianki w postaci epidemii lub niekontrolowanego pożaru.

* Wykonujmy wszelkie powierzone zadania - warto do tego celu mieć przeznaczony dodatkowy okręt.

* Dzięki dyplomacji możemy prosić o nowe zadania graczy komputerowych - jest to łatwy sposób na zdobycie przydatnych nagród, a przede wszystkim - punktów licencji.

* Punkty licencji wydać można na kupno przedmiotów w Arkach lub używanie akcji Rady Światowej.

* Jeśli to możliwe, starajmy się stawiać Skład koło łańcuchów górskich tak, by swym oddziaływaniem obejmował jak największą liczbę punktów wydobywczych.

* By