Znudziłem się Bogu w połowie - Podgórski Piotr - książka

Znudziłem się Bogu w połowie książka papierowa

Podgórski Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Znudziłem się Bogu w połowie. Skutki prawne transseksualizmu to książka przedstawiająca podstawową wiedzę na temat transseksualizmu od strony psychicznej, medycznej oraz prawnej, w tym prawa kanonicznego. Może przyczynić się do rozbudzenia wrażliwości społecznej i zrozumienia dla osób, których problemy są mało znane.
Autor książki, Piotr Podgórski, jest absolwentem prawa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

Prof. dr hab. Jan Błeszyński – ceniony autorytet w dziedzinie prawa autorskiego. Profesor na Uniwersytecie Warszawskim:
Publikacja stanowi studium przedstawione w dwóch płaszczyznach: prawa cywilnego i prawa o aktach stanu cywilnego oraz z perspektywy prawa kanonicznego. Dzięki takiemu ujęciu czytelnik uzyskuje pogłębiony obraz niezwykle skomplikowanego i brzemiennego w skutki problemu transseksualizmu.
Zarówno jedno, jak i drugie ujęcie, odwołuje się do aspektów biologicznych, duchowych i społecznych. Autor w sposób wnikliwy i pełen pasji ukazuje uwarunkowania psychicznych, jak również konsekwencje w sferze tożsamości osoby transseksualnej. Konfrontuje je z instytucjami małżeństwa, rodziny, w szczególności z sytuacją małżonka i dzieci.
W książce ukazane zostaje także znaczenie miłości bliźniego, szacunku, tolerancji oraz zrozumienia innej osoby. Można mieć nadzieję, że publikacja przyczyni się do przełamywania stereotypów oraz pozwoli zrozumieć czym jest transseksualizm i jak bardzo w takiej sytuacji potrzebna jest akceptacja drugiego człowieka.

Liczba stron: 144

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788370306366

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.