Zdrowa architektura - Promińska Marta - książka

Zdrowa architektura książka papierowa

Promińska Marta

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

74,00 zł
od 37,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przeciętny Polak spędza 90% swojego życia wewnątrz budynków. Warto zatem zdać sobie sprawę, że warunki tam panujące, ale także sam układ budynku i jego wyposażenie ma istotne znaczenie dla naszego zdrowia fizycznego i psychicznego. Niniejsza publikacja stanowi usystematyzowanie tematyki zdrowia w architekturze przez wyodrębnienie cech charakteryzujących Zdrową Architekturę Zrównoważoną (ZAZ) oraz przyporządkowanie im rzeczywistych wymagań projektowych. Jest odpowiedzią na potrzeby rynku nieruchomości związane ze wzrostem trendów prozdrowotnych w architekturze oraz coraz większą świadomością zależności kosztów obiektu od zdrowia jego użytkowników. Książka jest kierowana między innymi do: deweloperów, inwestorów – w celu zwiększenia świadomości występowania aspektów prozdrowotnych w projekcie, wnoszących wartość dodaną do inwestycji; projektantów – którzy, otrzymując podręcznik z usystematyzowanymi rozwiązaniami technicznymi oraz narzędziem projektowym w postaci matrycy ZAZ, mogą realizować rozwiązania prozdrowotne w celu wdrożenia ich do dokumentacji projektowej; studentów – między innymi architektury i urbanistyki, planowania przestrzennego, zarządzania nieruchomościami, architektury krajobrazu, inżynierii środowiska, facility management, gospodarki i rozwoju zrównoważonego, którzy zyskują kompendium wiedzy na temat zdrowia w architekturze; osób chcących rozszerzyć swoją wiedzę i świadomość o budynkach i ich znaczeniu dla naszego zdrowia.

Liczba stron: 183

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788301218591

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.