Zasada konkurencyjności w praktyce zamówień publicznych - Kobza Urszula, Saks Krystian - książka

Zasada konkurencyjności w praktyce zamówień publicznych książka papierowa

Kobza Urszula, Saks Krystian

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny: 1 września 2021 r.

Zasada konkurencyjności stanowi unikalną procedurę udzielania zamówień w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Obowiązkiem jej stosowania zostali objęci przede wszystkim polscy przedsiębiorcy, którzy stanowią istotną grupę beneficjentów pomocy publicznej. W książce przedstawiono wieloletnią praktykę oraz dorobek doktryny wypracowane przez instytucje finansujące projekty oraz sądy administracyjne w zakresie prawidłowego udzielania, a także kontroli zamówień dotowanych ze środków unijnych.

Omówiono przy tym kwestie dotyczące:
szacowania wartości zamówienia,
rozeznania rynku,
wyłączeń procedur podstawowych,
umowy zamówieniowej i możliwości jej zmiany,
nakładania korekt finansowych z tytułu nieprawidłowości przy udzielaniu zamówień.
Całość ujęto w formule pytań i odpowiedzi wraz z poradami autorów, co czyni publikację przystępną dla odbiorcy oraz nadaje jej wymiar praktyczny. Autorzy zwrócili również uwagę na najczęściej popełniane błędy, dzięki czemu książka może pomóc zmniejszyć ryzyko stwierdzenia nieprawidłowości przy udzielaniu zamówień.

Poradnik przeznaczony jest dla beneficjentów środków unijnych, którym pozwoli skutecznie zastosować konkurencyjne procedury zamówieniowe. Ponadto może stanowić wsparcie merytoryczne dla kontrolerów weryfikujących poprawność prowadzenia tych procedur. Zainteresuje również właścicieli firm doradczych specjalizujących się w pozyskiwaniu oraz rozliczaniu dotacji unijnych.

Liczba stron: 224

ISBN: 9788382465341

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.