Zarządzanie w opiece zdrowotnej -  - książka

Zarządzanie w opiece zdrowotnej książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Autorzy książki w przystępny sposób przedstawiają kolejne kroki działalności leczniczej prowadzonej przez różne podmioty – od wyboru rodzaju i zakresu działalności oraz strategii działania, poprzez rejestrację podmiotu, zasady spełniania wymagań dotyczących podmiotów, problematykę finansów i jakości, spraw kadrowych i omówienie narzędzi zarządzania, aż do problematyki związanej z marketingiem i współpracą między podmiotami. Książka w swojej treści skupia się na praktycznych elementach popartych doświadczeniem autorów oraz zarządzających podmiotami sektora ochrony zdrowia, wskazując narzędzia do prowadzenia i dokonywania ich przekształceń.

W książce wyjaśniono pojęcia stosowane w ustawie o działalności leczniczej, wskazując zasady funkcjonowania podmiotów leczniczych. Wymieniono i omówiono formy działalności leczniczej, a co najważniejsze, udziela odpowiedzi na pytania: w jaki sposób dokonać przekształceń, jakimi narzędziami zarządczymi się posługiwać, by dobrze zaplanować i przeprowadzić zmiany, jak rozpoznać otoczenie i określić możliwą do spełnienia w nim rolę świadczeniodawców.

W książce poruszono także temat prowadzenia dokumentacji medycznej pod kątem przepisów prawa i wymogów płatnika.

Książka będzie pomocą w zakładaniu podmiotów leczniczych i praktyk zawodowych, pomoże w wyborze drogi rozwoju oraz spełni oczekiwania zarządzających tymi podmiotami i praktykami w ich dalszym prowadzeniu.

Liczba stron: 398

Rok wydania: 2014

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788325567033

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.