Zaplanuj kolejny ruch. Niezbędne uzupełnienie książki "Pierwsze 90 dni" - Watkins Michael D. - książka

Zaplanuj kolejny ruch. Niezbędne uzupełnienie książki "Pierwsze 90 dni" książka papierowa

Watkins Michael D.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Zaplanuj kolejny ruch. Niezbędne uzupełnienie książki "Pierwsze 90 dni"

Objęcie nowego stanowiska jest jednym z trudniejszych momentów w życiu zawodowym lidera. Jeśli szybko osiągniesz pierwsze sukcesy i zbudujesz kluczowe relacje, masz szansę na zdobycie silnej pozycji. Z kolei potknięcia na tym wczesnym etapie mogą doprowadzić do pętli niekorzystnych sprzężeń zwrotnych. W efekcie możesz zyskać opinię osoby, która nie jest odpowiednia do tej pracy. Jeśli nie zareagujesz, naprawienie sytuacji może się okazać niemożliwe.

Ramy opisane w bestsellerowej książce Pierwsze 90 dni możesz stosować przy każdej zmianie roli. Jednak sposób ich wdrożenia zależy od tego, czy awansujesz, dołączasz do nowej organizacji, czy obejmujesz stanowisko w innym kraju. Te praktyczne szczegóły znajdziesz właśnie w tej książce: przeczytasz o najczęstszych rodzajach zmian, przed którymi stają liderzy, a także o typowych wyzwaniach związanych z każdą z nich. Omówione tu zasady sformułowano na bazie wieloletnich badań. Pozwolą Ci one sprostać wyzwaniom, z którymi spotyka się praktycznie każdy lider. Są to między innymi awans, zarządzanie dawnymi współpracownikami, wdrażanie się w nowej firmie, międzynarodowa relokacja i zarządzanie firmą w kryzysie. Przekonasz się, że dzięki sprawdzonym modelom i narzędziom przedstawionym w książce odniesiesz sukces przy każdej kolejnej zmianie.

Liczba stron: 200

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Meryk Radosław

ISBN: 9788328927070

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.