Zamówienia in-house w praktyce -  - książka

Zamówienia in-house w praktyce książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

129,00 zł
od 64,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis



Publikacja przeznaczona jest dla pracowników sektora publicznego, reprezentujących zamawiających oraz dla przedsiębiorców po stronie wykonawców.

Stanowi elementarz przeprowadzenia prawidłowej procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki ze skorzystaniem z przesłanek in-house. Zawiera szczegółowe wskazówki, jak przeprowadzić postępowanie na jego kolejnych etapach, takich jak:

podjęcie decyzji co do zasadności wykonania zadania publicznego przez jednostki wewnętrzne,
przygotowania postępowania,
przeprowadzenia postępowania oraz
zawarcie i wykonanie umowy.

W publikacji zawarto odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania z zakresu zamówień in-house, m.in.:

w jaki sposób i na jakim etapie następuje powierzenie spółce komunalnej zadania o charakterze użyteczności publicznej,
kto decyduje o wyborze, sposobie prowadzenia i formach gospodarki komunalnej,
czy podmiot prywatny może realizować zadanie o charakterze użyteczności publicznej,
czy w celu realizacji zadań publicznych gminy mogą tworzyć spółki prawa handlowego, czy zastosowanie procedur przewidzianych w ustawie o partnerstwie publiczno-prywatnym jest obowiązkowe,
czy można udzielić zamówienia w trybie in-house dla wydzielonej części zamówienia,
na jakich obszarach można wykorzystywać instytucje in-house,
w jaki sposób prawo wspólnotowe rozumie SGEI.

Liczba stron: 180

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788325591885

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.