Zabić Reagana - OReilly Bill - książka

Zabić Reagana książka papierowa

OReilly Bill

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Najbardziej oczekiwana z serii książek O’Reilly’ego i Dugarda!
Zabić Reagana to opowieść o jednym z najbarwniejszych prezydentów Stanów Zjednoczonych, który żelaznej konsekwencji zawdzięczał karierę w filmie i polityce i który z żelazną konsekwencją przeciwstawiał się komunizmowi.
Tymczasem historia, na którą Reagan wywarł ogromny wpływ, mogła wyglądać zupełnie inaczej. W marcu 1981 roku prezydent cudem uniknął śmierci postrzelony przez Johna Hinckleya zakochanego w młodziutkiej Jodie Foster. Po szybkim powrocie do pracy Reagan musiał się jednak zmagać z wielkimi problemami osobistymi, przeprowadzając reformy gospodarcze i równocześnie dążąc do obalenia żelaznej kurtyny.
Ta książka to żywa, bogata i wciągająca historia człowieka, który w młodości uratował wielu ludzi i który – na oczach całego świata - zamierzał robić to dalej.
W październiku 2016 roku amerykańska stacja National Geographic Channel wyemitowała wyreżyserowany przez Roda Luriego film Killing Reagan na podstawie książki O’Reilly’ego i Dugarda.
Tylko w ciągu pierwszych pięciu dni sprzedaży w USA kupiono 112 tysięcy egzemplarzy tej książki.
W styczniu 2016 roku Zabić Reagana zajmowała pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Timesa” w kategorii non-fiction.
W październiku 2015 roku książka zajmowała szóste miejsce wśród wszystkich książek sprzedawanych w księgarni Amazon.
Obok SPQR Mary Beard jedna z najlepszych nowych książek historycznych sieci Barnes&Noble.

Liczba stron: 320

Rok wydania: 2017

Tłumacz: Jacewicz Agnieszka

Format (wymiary): 15.5x22.5cm

ISBN: 9788380620391

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.