Z listów Bezosa - Anderson Steve, Anderson Karen - książka

Z listów Bezosa książka papierowa

Anderson Steve, Anderson Karen

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda?

Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków.

W książce znajdziesz:

fascynującą historię początków Amazona
wyjaśnienie strategii rozwijania Amazona
nieoczywiste informacje wybrane z rocznych sprawozdań Jeffa Bezosa
14 zasad rozwoju, które przyniosą sukces każdej firmie
i wiele więcej!
...tak TO robią w Amazonie!
O autorach
Steve Anderson jest autorytetem w dziedzinie ryzyka, technologii, produktywności oraz innowacji. Od ponad 35 lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Jest także profesjonalnym mówcą, konsultantem i pasjonatem rozważań o przyszłości technologii.

Karen Anderson jest autorką, wydawczynią i specjalistką w zakresie marketingu bezpośredniej reakcji. Współpracowała przy wydawaniu New York Timesa, USA Today oraz licznych bestsellerów.

Liczba stron: 288

Rok wydania: 2021

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788328377844

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.