Wynalazek i innowacja - Smil Vaclav - książka

Wynalazek i innowacja książka papierowa

Vaclav Smil

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis



Wynalazki kształtują naszą codzienność i stanowią siłę napędową postępu. Wiele z nich okrzyknięto przełomowymi, a liczne innowacje z miesiąca na miesiąc zmieniają nasze życie. Od medycyny i technologii aż po kulturę i rozrywkę, wynalazki i innowacje rewolucjonizują sposób pracy, tworzą nowe branże i podnoszą jakość życia. To fundament, na którym ludzkość buduje lepszą przyszłość planety.

Tylko czy zawsze tak się dzieje?

Dzięki tej książce, napisanej przez jednego z najświatlejszych ludzi naszych czasów, poznasz historię ludzkiej wynalazczości i zorientujesz się, czym są przesadne obietnice towarzyszące wynalazkom: od nowych leków po sztuczną inteligencję. Zrozumiesz, że nie można oczekiwać wyłącznie pasma sukcesów, ale trzeba się liczyć z niewydolnością, rozczarowaniami lub po prostu fiaskiem nawet najbardziej fascynujących pomysłów. Dowiesz się, jaka jest różnica między wynalazkiem i innowacją, a następnie prześledzisz historie wynalazków, które nie upowszechniły się zgodnie z oczekiwaniami albo przyniosły więcej szkody niż pożytku. Znajdziesz tu również listę nieistniejących (jeszcze?) wynalazków, których potrzebujemy, aby poradzić sobie z największymi wyzwaniami XXI wieku. Ta książka, pełna ekscytujących przykładów szaleńczych, ekstrawaganckich meandrów ludzkiej pomysłowości, niesie przesłanie, że nasze oczekiwania i marzenia powinniśmy lepiej dopasowywać do rzeczywistości.

Odkryj wynalazki, które kształtują historię cywilizacji!

Liczba stron: 209

Rok wydania: 2023

Tłumacz: Płoski Zdzisław

Format (wymiary): 19.5x26.0cm

ISBN: 9788328907881

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.