Wolna głowa - Busch Volker - książka

Wolna głowa książka papierowa

Busch Volker

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Otwarte
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Zacznij być mentalnie fit! Kolejny raz od nadmiaru zmartwień pęka ci głowa? Nie możesz spać, bo kotłują się w niej chaotyczne myśli, pulsują zadania do natychmiastowego wykonania, nabrzmiewają zaległe terminy? Niekończące się wiadomości przyprawiają cię o palpitacje serca? Nie możesz się skoncentrować? Jeśli choć na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś „tak” - ta książka jest dla ciebie. W swoim bestsellerowym poradniku Volker Busch: ·z humorem radzi, jak posprzątać w głowie, żeby było w niej miejsce tylko na ważne rzeczy i by mieć „wolne przebiegi” na myślenie ·przedstawia sprawdzone sposoby na to, jak poprawić uważność i koncentrację ·podpowiada, jak unikać błędów, i co robić, by wpadać na nowe pomysły ·daje wskazówki, jak zredukować stres w świecie przeładowanym zbędnymi informacjami Jeśli zastosujesz się do jego rad, nie tylko poprawi się twoja pamięć – nauczysz się także, jak w codziennym zabieganiu odnajdywać spokój. Przekonasz się, że możesz realizować marzenia i być kreatywnym jak nigdy dotąd! Uwolnij głowę, by mieć w niej przestrzeń na to, na czym najbardziej ci zależy. Prof. Volker Busch jest neurobiologiem, cenionym lekarzem, naukowcem, mówcą i konsultantem. Na Uniwersytecie w Ratyzbonie bada psychofizjologiczne powiązania między stresem, bólem i emocjami. Poza tym prowadzi terapie osób cierpiących z powodu stresu, depresji, wyczerpania: pomaga im wrócić do zdrowia psychicznego i odzyskać satysfakcję z życia.

Liczba stron: 320

Tłumacz: Grysińska Anna

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 9788381351737

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.