Wojownicy i Czarodzieje Drugie starcie z Wiedźmami - Cowell Cressida - książka

Wojownicy i Czarodzieje Drugie starcie z Wiedźmami książka papierowa

Cowell Cressida

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Znak
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Wiedźmy sieją spustoszenie, a niebezpieczeństwo czai się za każdym drzewem…
Wish znajduje Księgę zaklęć i uczy się panować nad swoją magiczną mocą. Czasami jej to nawet wychodzi. Tymczasem wiedźmia plama na dłoni Xara niebezpiecznie się powiększa. A to oznacza tylko jedno – Xar ma coraz mniej czasu, żeby pozbyć się złej magii. Razem wyruszają po magiczne składniki do zaklęcia, które pozwoli im ostatecznie unicestwić Wiedźmy. Ale Xara i Wish dzieli najwyższy mur, jaki można sobie wyobrazić… i rodzinna tajemnica. To, że w ogóle się spotkali, było dziełem niezwykłego przypadku. Czy to możliwe, że ich przeznaczeniem jest drugie starcie z Wiedźmami?
Wejdź do krainy Wojowników i Czarodziejów, mitycznych stworzeń i potężnej magii w ekscytującej powieści fantasy autorki książki Jak wytresować smoka.
Cressida Cowell - brytyjska pisarka i ilustratorka książek dla dzieci, autorka „Jak wytresować smoka?” , za którą została nagrodzona literacką nagrodą Gold Nestle Smarties Book. Aktywnie działa na rzecz szerzenia czytelnictwa wśród dzieci. Jednym z jej postulatów jest: zapewnienie każdemu dziecku prawo do posiadania własnej książki. Pisanie dla dzieci uważa za największy przywilej na świecie. Najbardziej cieszy ją, gdy czytelnicy opowiadają, że czytają jej książki całą rodziną. Prace nad każdą książką zaczyna od narysowania mapy nowego magicznego uniwersum.

Liczba stron: 400

Tłumacz: Kozłowski Jerzy

Format (wymiary): 13.5x21.0cm

ISBN: 9788324077229

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.