Wojny i smoki. Dywizjon Lafayette'a. Tom 2 -  - książka

Wojny i smoki. Dywizjon Lafayette'a. Tom 2 książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Drugi tom serii przygodowej rozgrywającej się w rzeczywistości alternatywnej, w której smoki są wykorzystywane przez ludzi do walki. Trwa pierwsza wojna światowa. Francuzi cofają się pod naporem sił niemieckich dysponujących wieloma zionącymi ogniem gadami, z których najstraszniejszy jest olbrzymi Schwartzlord. Amerykanin Frank od dzieciństwa planuje zemstę na smokach za to, co jeden z nich zrobił jego rodzinie, dlatego zostaje pilotem wojskowym i udaje się na front we Francji, gdzie wstępuje do międzynarodowego Dywizjonu Lafayette’a. Popędliwy młodzieniec łatwo zniechęca do siebie kolegów i dowódców, ale być może właśnie w jego szaleństwie jest metoda na pokonanie niemieckich jaszczurów i odwrócenie losów wojny? Scenarzystą „Wojen i smoków” jest Nicolas Jarry, który napisał teksty do wielu serii fantasy i opartych na dawnych mitach, takich jak „Zmierzch bogów”, „Les brumes d’Asceltis” czy „Les Chroniques de Magon”. Jest także jednym z dwóch głównych twórców uniwersum Akwilonu („Krasnoludy”, „Elfy”, „Orki i gobliny”, „Magowie”). Rysunki do drugiego tomu cyklu są dziełem dwojga włoskich autorów, Lucia Leoniego i Emanueli Negrin, którzy od dawna pracują razem, ilustrując komiksy o bohaterach z Kaczogrodu, fantastyczną historię dla dzieci „Kaleïdos”, serię fantasy „Mo”, jak i poszczególne tomy różnych opowieści fantastycznych czy historycznych (np. „Maîtres Assassins”, „Medicis”).

Liczba stron: 60

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Mosiewicz Maria

Format (wymiary): 21.6x28.5cm

ISBN: 9788328171749

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.