Williams. Podstawy żywienia i dietoterapia - Nix S. - książka

Williams. Podstawy żywienia i dietoterapia książka papierowa

Nix S.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

329,00 zł
od 164,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Żywienie jest dynamicznie i stale rozwijającą się dyscypliną. Czynnikami istotnie zmieniającymi jej oblicze są m.in. badania naukowe o żywieniu człowieka, nowe wzorce żywieniowe, wpływające na zmianę potrzeb opieki zdrowotnej oraz opinia publiczna, coraz bardziej świadoma znaczenia promocji zdrowia i roli żywienia. Pacjenci poszukują możliwości samodzielnego zaangażowania się w troskę o własne zdrowie, a integralną częścią takiej opieki zdrowotnej jest prawidłowe i zbilansowane żywienie.

Williams. Podstawy żywienia i dietoterapia to publikacja uwzględniająca te zmiany.

W podręczniku przedstawiono naukowe zasady żywienia oraz ich praktyczne zastosowania w opiece skoncen­trowanej na pacjencie.

Celem autorów było opracowanie książki odpowiadającej współczesnym potrzebom, zawierającej zaktualizowane treści, odzwierciedlające najnowszą dostępną literaturę naukową oraz wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom i zmieniającym się potrzebom studentów, wykładowców i lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej.

Intencją autorów było również to, aby osoby zajmujące się opieką zdrowotną z należytą ostrożnością podcho­dziły do nowych informacji żywieniowych i pytań dotyczących żywienia, zadawanych przez ich coraz bardziej zróżnicowanych klientów i pacjentów; oraz aby kontakt i komunikacja z profesjonalistami w dziedzinie żywienia pomogły zbudować silne podejście zespołowe do klinicznych problemów żywieniowych w opiece nad pacjentem.

Liczba stron: 575

Rok wydania: 2025

Tłumacz: EDRA

Format (wymiary): 13.5x26.5cm

ISBN: 9788368527193

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.