Nowoczesne technologie wykorzystywane w naukach o zdrowiu -  - książka

Nowoczesne technologie wykorzystywane w naukach o zdrowiu książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

79,00 zł
od 39,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Postęp technologiczny, jaki obserwujemy w XXI wieku, stawia przed pracownikami ochrony zdrowia nowe wyzwania i możliwości. Od zaawansowanych systemów telemedycznych, przez inteligentne urządzenia monitorujące parametry życiowe pacjentów, po zautomatyzowane systemy wspierające pracę personelu medycznego – wszystkie te narzędzia mają na celu poprawę jakości opieki zdrowotnej oraz jej dostępności. Współczesna pielęgniarka, położna, ratownik medyczny, dietetyk, menadżer zdrowia publicznego czy inny przedstawiciel środowiska medycznego musi nie tylko posługiwać się wiedzą teoretyczną, ale również umiejętnie wykorzystywać najnowsze osiągnięcia technologiczne w swojej codziennej pracy.

Podręcznik powstał z myślą zarówno o studentach, jak i osobach aktywnych zawodowo, a jego celem było przybliżenie podstawowych i zaawansowanych technologii stosowanych w sektorze ochrony zdrowia i ich praktyczne zastosowanie w opiece nad pacjentem.

Szczególny nacisk położono w nim na przedstawienie nowoczesnych rozwiązań w pielęgniarstwie, gdzie technologia wspiera personel w monitorowaniu stanu zdrowia pacjentów, zarządzaniu dokumentacją medyczną, a nawet w prowadzeniu zdalnej opieki. W dynamicznie zmieniającym się świecie nauk o zdrowiu i całej medycyny, a także technologii, zdobycie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań staje się kluczowym elementem współczesnej edukacji oraz codziennej praktyki zawodowej.

Liczba stron: 424

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788368527360

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.