W świecie Islamu Przewodnik dla turystów - Mielczarek Zbigniew - książka

W świecie Islamu Przewodnik dla turystów książka papierowa

Mielczarek Zbigniew

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Sięgnij po tę książkę, żeby poznać pięć filarów wiary islamskiej, zweryfikować stereotypy i mity, zrozumieć skomplikowane relacje polityczne i podziały religijne. Zobacz, jak faktycznie wygląda sytuacja kobiet w społeczeństwach krajów arabskich. Zachwyć się bogatym światem literatury, muzyki i filmu.

Z poradnika dowiesz się więcej nie tylko na temat gastronomii czy bezpieczeństwa, ale poznasz też podstawowe zasady savoir-vivre. Czy wszędzie można swobodnie robić zdjęcia? W jaki sposób zachować się przy stole podczas wspólnego posiłku? Jak się ubrać na wycieczkę po mieście i na zwiedzanie? Czy autostop jest dobrym sposobem na przemieszczanie się?

Ruszysz z nami na tę fascynującą wyprawę?

Zbigniew Mielczarek – związany zawodowo ze światem islamu od lat 70. Doświadczony pilot wycieczek zagranicznych, pasjonat podróży. Autor przewodnika po Iranie nagrodzonego Nagrodą Magellana za rok 2018. Odwiedził 75 krajów świata, w tym muzułmańskie – Albanię, Algierię, Azerbejdżan, Egipt, Iran, Indonezję, Jordanię, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Libię, Maroko, Malezję, Senegal, Syrię, Tadżykistan, Tunezję, Turcję i Uzbekistan. Owocem zebranych doświadczeń jest niniejszy przewodnik.

Autor podejmuje próbę opisu podstawowych zasad religii muzułmańskiej, zestawiając je z najczęstszymi problemami spotykającymi turystów w tej części świata. Nie stara się wartościować żadnego z systemów religijnych, tłumacząc jedynie przyczyny występujących konfliktów kulturowych i wskazując sposoby ich unikania.

Liczba stron: 334

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788366664630

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.