Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
104,00 zł
od 52,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
100 ponadczasowych strategii tworzenia pozytywnych interakcjimiędzy ludźmi a technologią Bogato ilustrowana książka, po której można się swobodnie poruszać. Irene Pereyra zestawia jasne wyjaśnienia poszczególnych koncepcji z życia wziętymi, wizualnymi przykładami pomysłów, reguł, wskazówek, a nawet nękających nas błędów poznawczych. Ten doniosły zbiór został podzielony na sześć części – pamiętać, wczuć się, zdefiniować, zbadać, zaprojektować, zweryfikować – i stanowi lekturę obowiązkową dla projektantów, inżynierów, menedżerów i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat projektowania doświadczeń użytkownika. „To pozycja dla tych, którzy – podobnie jak ja – przestawali nadążać za szybkim odchodzeniem od klasycznego projektowania do projektowania UX/UI. Wspaniale zaprojektowana i świetnie napisana książka Ierene Pereyry to doświadczenie użytkownika samo w sobie. Kiedyś o czymś takim mówiło się: dar niebios”. Steven Heller, autor książek i współprzewodniczący programu MFA Design/ Designer as Entrepreneur przy School of Visual Arts w Nowym Jorku
Liczba stron: 224
Rok wydania: 2025
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Format (wymiary): 14.8x21.0cm
ISBN: 9788301240721
Wydanie: 1