Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Celem głównym niniejszej pracy było wyjaśnienie używanego pojęcia umiejętności informacyjne, którego rozumienie opierało się bardziej na intuicji niż świadomości definicyjnej tego terminu. Cel diagnostyczny pracy stanowiła próba określenia poziomu umiejętności informacyjnych tworzących kompetencję informacyjną absolwentów gimnazjum w wyniku realizacji celów i treści nauczania informatyki (technologii informacyjnej) zawartych w podstawie programowej dla gimnazjum. Cel poznawczy pracy to zbadanie aktualności celów i treści nauczania informatyki (technologii informacyjnej) zawartych w „starej” podstawie programowej dla gimnazjum w porównaniu do faktycznych umiejętności informacyjnych absolwentów gimnazjum.
Liczba stron: 292
Rok wydania: 2012
Format (wymiary): 16.0x22.0cm
ISBN: 9788377804568