Tworzenie architektury oprogramowania - Harmel-Law Andrew - książka

Tworzenie architektury oprogramowania książka papierowa

Harmel-Law Andrew

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

119,00 zł
od 59,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Rola architekta oprogramowania się zmienia. W miarę jak systemy stają się coraz bardziej złożone, tradycyjny model działania architekta przestaje wystarczać. Zadań jest zbyt wiele, a ich zaniedbanie w końcu doprowadzi do punktu krytycznego. Kluczowe staje się współdziałanie architekta z zespołem projektowym - tylko wtedy możliwe jest tworzenie trwałej, elastycznej i efektywnej architektury.

Tę książkę doceni każdy, kto praktykuje architekturę w ramach i na rzecz zespołu. Dzięki niej zrozumiesz wady scentralizowanych praktyk architektury w zdecentralizowanym świecie. Poznasz też kluczowe aspekty zdecentralizowanego podejścia do architektury opartego na informacji zwrotnej i zasady wdrażania takiego podejścia. Znajdziesz tu omówienie czynników wpływających na efektywność decyzji architektonicznych, a także ich społeczny wymiar - dobra architektura bowiem to nie tylko struktura kodu, ale również jakość współpracy. Dzięki opisanym metodom rozwiniesz sposób myślenia, który pozwala każdemu w zespole praktykować architekturę i budować lepsze systemy.

Najciekawsze zagadnienia:

jak się zmienia nowoczesny proces dostarczania oprogramowania
metodologia łączenia architektury oprogramowania z jego rozwojem
współzależność decyzji, architektury i informacji zwrotnej z działających systemów
wprowadzanie praktyk maksymalizacji korzyści i minimalizacji ryzyka
dostrajanie podejścia do architektury, umiejętności osób w zespole i kultury firmy

Liczba stron: 480

Rok wydania: 2025

Tłumacz: Pilch Piotr

Format (wymiary): 16.0x23.0cm

ISBN: 9788328927506

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.