Transport drogowy w łańcuchach dostaw - Wasiak Mariusz, Jacyna-Gołda Ilona - książka

Transport drogowy w łańcuchach dostaw książka papierowa

Wasiak Mariusz, Jacyna-Gołda Ilona

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.

64,00 zł
od 32,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Jedyna książka na rynku, która w przejrzysty sposób określa zasady wyznaczania kosztów transportu drogowego w łańcuchach dostaw, uwzględniając najnowsze trendy w tym zakresie - koszty środowiskowe, czas pracy kierowców, zużycie materiałów eksploatacyjnych.
Jednym z warunków efektywnego funkcjonowania łańcu­chów dostaw jest ograniczanie kosztów transportu, których udział w całkowitych kosz­tach logistycz­nych jest znaczny. Przedsiębiorstwo transportowe może ograniczać koszty tylko wtedy, gdy zna przyczynę ich powstawania oraz potrafi je właściwie przypisać do poszczególnych działań. W tym celu niezbędna jest szczegółowa analiza składowych kosztów, zwłaszcza z podziałem na koszty stałe i zmienne.
W pracy dogłębnej analizie zostały poddane bezpośrednie koszty:
· stałe wytworzenia usługi przewozowej,
· zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od przebiegu,
· zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od czasu,
· dodatkowe zmienne wytworzenia usługi przewozowej.
Wielkim atutem tej publikacji są liczne przykłady zastosowania omawianych technik.
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów transportu, inżynierii produkcji i logistyki. Mogą z niej również skorzystać praktycy – menadżerowie firm przewozowych i spedycyjnych.

Liczba stron: 170

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 16.5x23.5

ISBN: 9788301184872

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.