Transfery władzy własności i wartości w przedsiębiorstwach rodzinnych - Zajkowski Robert - książka

Transfery władzy własności i wartości w przedsiębiorstwach rodzinnych książka papierowa

Robert Zajkowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis



...warto od razu stwierdzić, że praca w pełni spełnia wymogi stawiane publikacjom naukowym i może być rekomendowana do wydania. Zarówno w odniesieniu do obszaru problemowego o dużej aktualności, zastosowanych narzędzi badawczych, sprawności posługiwania się aparatem pojęciowym przynależnym reprezentowanej dyscyplinie, czy umiejętnościom krytycznej analizy tekstów i formułowania wniosków nie budzi zastrzeżeń. Jest dziełem dojrzałym, wnoszącym istotny wkład w rozwój dyscypliny i dziełem ciekawym poznawczo. Można ją traktować zarówno jako ciekawą lekturę dla specjalistów, dowód dojrzałości naukowej przy ubieganiu się o kolejne szczeble kariery naukowej, a określone jej fragmenty mogą być przydatnym zbiorem narzędzi i argumentów w praktyce przeprowadzania procesów sukcesyjnych.

Dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB we Wrocławiu

(...) dr R. Zajkowski w swoich rozważaniach empirycznych koncentruje się na różnicach w sposobie zarządzania przedsiębiorstwem w różnych fazach procesu sukcesji. Ten wątek nie jest eksplorowany w literaturze polskiej i niewiele mu się poświęca miejsca w literaturze światowej (...).
Nie ulega wątpliwości, że dzieło dr. Roberta Zajkowskiego stanowi osiągnięcie tego naukowca, wpisując się znakomicie w aktualne dyskusje na temat wsparcia przedsiębiorstw rodzinnych i wzmocnienia ich wizerunku jako formuły biznesu, na który zasługują.

Dr hab. Wojciech Popczyk
Uniwersytet Łódzki

Liczba stron: 344

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 16.5x24.0cm

ISBN: 9788381288897

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.