Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
62,90 zł
od 31,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk.
Fragment Wstępu
Liczba stron: 156
Rok wydania: 2011
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788360733837
