Taping nerwowo-mięśniowy - Blow David - książka

Taping nerwowo-mięśniowy książka papierowa

Blow David

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

159,00 zł
od 79,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Taping nerwowo-mięśniowy to biomechaniczna metodologia leczenia, która wykorzystuje bodźce kompresyjne i dekompresyjne w celu uzyskania korzystnego wpływu na układy mięśniowo-szkieletowy, naczyniowy, limfatyczny i neurologiczny człowieka. Każda aplikacja ma jasno określone cele kliniczne i rehabilitacyjne. Zastosowanie taśmy powoduje powstawanie fałd na skórze podczas ruchu ciała. Fałdy te ułatwiają drenaż limfatyczny, pobudzają przepływ krwi, zmniejszają ból i poprawiają postawę poprzez zwiększenie zakresu ruchu mięśni i stawów.

Taping nerwowo-mięśniowy. Od teorii do praktyki
W jakich przypadkach stosuje się taping nerwowo-mięśniowy?
Jak się go aplikuje?
Jakie korzyści kliniczne oferuje ten rodzaj plastrowania?

Książka Taping nerwowo-mięśniowy. Od teorii do praktyki jest niezwykle cennym narzędziem, dostarczającym jasnych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Bogato ilustrowana część teoretyczna wyjaśnia mechanizm działania tapingu nerwowo-mięśniowego oraz podstawy anatomii i fizjologii człowieka, na których się opiera.
Część praktyczna zawiera ponad 100 arkuszy informacyjnych z ponad 800 obrazami, które szczegółowo przedstawiają techniki aplikacji dekompresyjnej i kompresyjnej.
Każda aplikacja jest starannie opisana i zilustrowana krok po kroku. Zawierają się w tym: notatki anatomiczne, testy mięśni, opis zastosowania klinicznego oraz wskazanie na inne aplikacje, które klinicznie najczęściej łączy się z opisywaną aktualnie aplikacją.

Liczba stron: 384

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 21.0x27.5cm

ISBN: 9788368090987

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.