Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik Część 3 - Schumacher Ewa, Zarzycka Irena, Preibisz-Wala Kinga - książka

Szkolni Przyjaciele 2 Podręcznik Część 3 książka papierowa

Schumacher Ewa, Zarzycka Irena, Preibisz-Wala Kinga

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: WSiP
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2018
Opis

Komplet czterech części podręczników do klasy 2 Szkolni Przyjaciele to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji polonistycznej, społecznej, przyrodniczej oraz elementów edukacji plastycznej i muzycznej.

Główny nacisk w kl. 2 został położony na:
- doskonalenie nauki czytania - specjalne rozkładówki postelementarzowe z tekstami pisanymi większą czcionką,
- wprowadzenie nowych zagadnień językowych i ortograficznych,
- zapoznanie dzieci z różnymi formami gatunkowymi - nowe bloki: Jak napisać…, Słówko do słówka,
- wdrożenie do pracy metodą projektu,
- zaciekawianie otaczającym światem i innymi kontynentami - nowy kącik: Dookoła świata,
- rozwijanie kompetencji wyrażania swojego zdania i mówienia o własnych odczuciach oraz emocjach,
- poruszanie istotnych kwestii społeczno-wychowawczych, pokazanie dziedzin sztuki użytkowej.

Stałe elementy cyklu / kąciki tematyczne:
– A to ciekawe! – rozwija zainteresowania z różnych dziedzin nauk przyrodniczych.
– Dobre rady – w formie prostych porad przedstawiono zasady, których trzeba przestrzegać, aby bezpiecznie i zdrowo żyć.
– Słówko do słówka – kącik ortograficzny (nowość).
– Dookoła świata – kącik geograficzny (nowość).
– Czytam sam – teksty literackie powiązane z tematem tygodnia.
– Kraina dźwięku i obrazu – kontynuacja z kl. 1.
– Muzyka – kontynuacja z kl. 1.

Liczba stron: 112

Format (wymiary): 20.5x27.5cm

ISBN: 9788302174049

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne