Święte rośliny - Tafur Joseph - książka

Święte rośliny książka papierowa

Tafur Joseph

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

42,90 zł
od 21,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zachodnia medycyna nie odniosła wielkich sukcesów w leczeniu m.in. depresji, chronicznego bólu, migreny, przewlekłego zapalenia jelit, chorób autoimmunologicznych, zwalczaniu uzależnień czy zespołu stresu pourazowego. Doktor Joseph Tafur wyjaśnia dlaczego. „Obserwowałem, jak ludzie latami tkwią we frustracji i wydają tysiące dolarów na konsultacje z armią specjalistów, nie uzyskując prawdziwej ulgi w swoich problemach. Ponieważ te wymienione powyżej, jak i inne choroby, są ściśle powiązane ze stanem naszych ciał emocjonalnych. Zbyt często zachodnie podejście medyczne nie uwzględnia emocjonalnego wymiaru choroby. To właśnie tutaj tradycyjne leki roślinne, z ich zdolnością do zmiany świadomości i otwierania kanałów komunikacji z naszymi emocjami, oferują tak wiele obietnic”.
Historie, którymi dzieli się autor na kartach tej książki, pokazują zdumiewające – mistyczne, kolorowe, metafizyczne – efekty stosowania ayahuaski i tradycyjnej amazońskiej medycyny roślinnej. Podążaj za doktorem Tafurem przez amazońską dżunglę, poznając dowody na to, jak rośliny psychoaktywne wpływają na złożoną sieć łączącą nasze umysły i serca z naszą fizyczną anatomią. To, co prezentuje autor, to nic innego jak zmiana paradygmatu współczesnej medycyny, w której Święte rośliny, właściwie używane, stają się ważnymi narzędziami w apteczce lekarskiej. Wypełniają luki dotyczące emocjonalnego i duchowego uzdrowienia, których tak długo nie dostrzegaliśmy.

Liczba stron: 368

Tłumacz: Lorenc Maciej

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788367069670

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.