Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.
Napój miłosny czy trucizna? Wideoklip jako przekaz to nie tylko koktajl konwencji, gatunków filmowych czy stylów, to również wspłóbrzmienie, harmonijna synteza niejednorodnych składników przekazu, muzyki, słowa, obrazu filmowego oraz tego, co niesie ze sobą osadzenie w kontekście- w MTV i innych telewizjach muzycznych, stanowiących znakomite przykłady neo-telewizji, świadectwa rozwoju epoki multimediów. Wideoklip jest także przejawem dominacji estetyki zanikania w nowych mediach i nowym językiem wizualności. TO wszystko znajdziesz w tej książce.
Liczba stron: 303
Rok wydania: 1999
Format (wymiary): 14.0x20.0cm
ISBN: 8385505989
Wydanie: 1