Stan przedcukrzycowy Dieta i plan działania. Jak ustrzec się przed cukrzycą i żyć zdrowiej - Figueroa Alice - książka

Stan przedcukrzycowy Dieta i plan działania. Jak ustrzec się przed cukrzycą i żyć zdrowiej książka papierowa

Figueroa Alice

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

44,90 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Odzyskaj zdrowie dzięki praktycznym wskazówkom i planowi żywienia opracowanym z myślą o stanie przedcukrzycowym!
Diagnoza stanu przedcukrzycowego, która pociąga za sobą konieczność zmiany stylu życia oraz odżywiania, każdemu może wydać się przytłaczająca. Ta książka ułatwi ci poradzenie sobie ze wszystkim przy zachowaniu pozytywnego podejścia do własnego zdrowia. Dowiesz się, jak zmodyfikować sposób żywienia, wyrobić zdrowe nawyki, znaleźć motywację do ruchu i wyciszyć umysł. Świadome i uważne jedzenie oraz dieta bogata w produkty roślinne pomogą ci uchronić się przed cukrzycą.
NAJWAŻNIEJSZE FAKTY Poznasz przyczyny stanu przedcukrzycowego oraz czynniki ryzyka.
CENNE WSKAZÓWKI Dzięki poradom i ćwiczeniom oraz dietetycznym przepisom wypracujesz zdrowy styl życia.
POMOCNE NARZĘDZIA Korzystając z zamieszczonych w książce list, przeliczników, tabel i wykresów, nauczysz się kontrolować swoją dietę i zdrowie oraz planować zakupy spożywcze.
ALICE FIGUEROA – dyplomowana dietetyczka, specjalistka z dziedziny zdrowego żywienia, trenerka i edukatorka programu zapobiegania cukrzycy. Wielokrotnie nagradzana mistrzyni naturalnego odżywiania, konsultantka i krytyczka międzynarodowych publikacji z tej dziedziny. Autorka bloga www.aliceinfoodieland.com, na którym można znaleźć dietetyczne treści, przepisy i plany żywieniowe.

Liczba stron: 192

Format (wymiary): 14.5x21.0cm

ISBN: 9788327126245

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.