Smart Brevity. The Power of Saying More with Less - VandeHei Jim,Allen Mike,Schwartz Roy - książka

Smart Brevity. The Power of Saying More with Less książka papierowa

VandeHei Jim, Allen Mike, Schwartz Roy

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

64,90 zł
od 32,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka o rozwoju zawodowym do czytania po angielsku. Zawiera słowniczek oraz ćwiczenia, które pozwolą ci zrozumieć trudniejsze wyrażenia i czytać oryginalny angielski tekst książki. Dzięki temu rozwiniesz swój angielski, nie tracąc czasu na szukanie definicji i tłumaczeń, jednocześnie ucząc się nowych rzeczy. Wydanie ze słowniczkiem umożliwia lekturę już na poziomie B1. Ile razy twoje maile zostały zignorowane, a prezentacje przeszły bez echa? Czy zdarzyło ci się stracić projekt przez niejasną komunikację? Czy twoje posty mają mało reakcji mimo ciekawych treści? W dzisiejszym świecie, gdzie liczą się ułamki sekund, musisz pisać tak, by od razu przyciągnąć uwagę. Smart Brevity to praktyczny przewodnik z zestawem narzędzi, dzięki którym: • unikniesz nieporozumień i jałowych rozmów • przyciągniesz uwagę odbiorców i zatrzymasz ich na dłużej • twoje maile, newslettery i prezentacje będą wzbudzać entuzjazm • zainspirujesz i zmotywujesz swój zespół do działania • zdobędziesz przewagę w biznesie, budując transparentną i angażującą markę. Spraw, aby twój przekaz był jasny, angażujący i trafił do właściwych odbiorców! Jim VandeHei jest współzałożycielem, dyrektorem generalnym i prezesem Axios oraz współzałożycielem i byłym dyrektorem generalnym Politico. Był też dziennikarzem Roll Call, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, gdzie przez ponad dekadę zajmował się prezydenturą i Kongresem, zdobywając w 2015 tytuł redaktora roku Bena Bradlee. Jim pochodzi z Oshkosh w stanie Wisconsin. Mike Allen jest współzałożycielem Axios i Politico, gdzie zapoczątkował newsletter informacyjnyPolitico Playbook. Wcześniej był dziennikarzem „Time’a”, “The New York Timesa”, „The Washington Post” i „Richmond Times-Dispatch”. Mike pochodzi z hrabstwa Orange w Kalifornii. Roy Schwartz jest współzałożycielem i prezesem firmy Axios, gdzie powołał do życia platformę komunikacyjną Axios HQ, z której obecnie korzystają największe firmy amerykańskie. Wcześniej pracował jako dyrektor finansowy Politico i współpracował z Instytutem Gallupa. Roy urodził się w Izraelu, a dorastał w Anglii.

Liczba stron: 232

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 16.5x20.3cm

ISBN: 9788381756952

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.