Siła w ośmiu Uzdrawianie siebie innych ludzi i świata przez uwalnianie cudownych energii - McTaggart Lynne - książka

Siła w ośmiu Uzdrawianie siebie innych ludzi i świata przez uwalnianie cudownych energii książka papierowa

McTaggart Lynne

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Aba
  • Kategoria: Poradniki
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2011
Opis

Lynne McTaggart jest ekspertem w dziedzinie nauki o duchowości. W książce Siła w ośmiu przedstawia swoje niezwykłe odkrycia z 10 lat eksperymentów, które miały na celu udowodnienie, że intencja grupowa może uzdrowić nasze życie oraz zmienić świat na lepsze. Kiedy jednostki w grupie skupiają swoje intencje na jednym celu, pojawia się potężna zbiorowa dynamika energii, która może wyleczyć długotrwałe schorzenia, naprawić relacje, zmniejszyć przemoc, a nawet przywrócić cel w życiu. Największym jednak odkryciem eksperymentów McTaggart jest to, że intencja grupowa ma „efekt lustrzany”. Efekt ten oznacza, że ??uzdrawiające energie oddziałują nie tylko na odbiorcę, ale także na tych, którzy je wysyłają. W książce tej opisana jest własną podróż autorki do zrozumienia wszystkich cudów, których była świadkiem, zagłębiając się w szerszy kontekst nauki stojącej za tym zjawiskiem. Czerpiąc inspirację z porywających historii setek ludzi, którzy doświadczyli niesamowitych przemian, oraz kompletnych instrukcji dotyczących technik, nauczysz się ujarzmiać zbiorową energię, którą masz w sobie, aby uzdrowić swoje życie i otaczający cię świat. Wykorzystaj tę niezwykłą ludzką zdolność do uzdrawiania, korzystając z cudownej mocy intencji grupowej i jej „efektu lustrzanego”

Liczba stron: 352

Tłumacz: Czekański Marek

Format (wymiary): 15.5x23.0cm

ISBN: 9788365717344

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.