SEO w praktyce - Strzelecki Artur - książka

SEO w praktyce książka papierowa

Strzelecki Artur

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

179,00 zł
od 89,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.

Dowiedz się więcej.
Opis

Co zrobić, aby wspiąć się na szczyt wyników w Google'u i docierać do tysięcy odbiorców?

Odpowiedź na to pytanie brzmi: zbuduj witrynę, a potem ją zoptymalizuj i odpowiednio nią zarządzaj. Jeśli interesuje Cię tematyka związana z SEO, czyli optymalizacją serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych, i chcesz się dowiedzieć, jak robić to skutecznie, koniecznie sięgnij po tę książkę. Za publikacją stoi zespół 54 ekspertek i ekspertów, którzy w poszczególnych rozdziałach dzielą się z Tobą bogatym doświadczeniem i praktyczną wiedzą - zarówno z punktu widzenia ekspertów SEO, jak i właścicieli stron czy agencji reklamowych.

Znajdziesz tu wszechstronne informacje na temat SEO z uwzględnieniem najnowszych zmian związanych z rewolucją AI - to najbardziej aktualny poradnik z tej dziedziny, jaki jest dostępny na polskim rynku. Książka składa się z sześciu głównych sekcji, odzwierciedlających kluczowe obszary SEO:

Zasady działania wyszukiwarek - od założeń po aktualizacje
Przygotowanie strony pod kątem wymogów wyszukiwarki - zarówno on-site, jak i UX
Tworzenie treści skutecznie angażujących czytelników i służących SEO
Działania off-site: link building i świadomość marki
Najlepsze narzędzia do optymalizacji witryny
Zarządzanie projektem SEO - od inhouse po agencje marketingowe

Każde zagadnienie zostało bardzo szczegółowo omówione, a liczne ilustracje i wykresy ułatwiają zrozumienie prezentowanych treści.

Opanuj zasady SEO i wynieś swoje wyniki na szczyt!

Liczba stron: 952

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788328927445

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.