Samoloty ZSRR w II wojnie światowej - Ward Edward - książka

Samoloty ZSRR w II wojnie światowej książka papierowa

Ward Edward

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

42,00 zł
od 21,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Alma-Press
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

"Ta bogato zilustrowana barwnymi ilustracjami i archiwalnymi zdjęciami książka to szczegółowy przewodnik po dwupłatach, myśliwcach, samolotach szturmowych, bombowcach, samolotach transportowych, rozpoznawczych i morskich, które pełniły służbę w Wojenno-Wozdusznych Siłach (WWS), czyli sowieckim lotnictwie wojskowym w latach 1939-1945. Niniejsza publikacja zawiera przedstawione w ujęciu chronologicznym opisy wszystkich znanych samolotów radzieckich z okresu wojny – od pękatego, oryginalnego myśliwca Polikarpow I-16, po Iljuszyna Ił-2 i Petlakowa Pe-2, czyli dwa znakomite bombowce taktyczne, które zasłynęły w kampaniach prowadzonych na froncie wschodnim. Zaprezentowano również główne typy samolotów, dostarczanych do ZSRS po przyjęciu przez Kongres USA w 1941 roku ustawy Lend-Lease, takie jak solidny Douglas A-20 i Bell P-39 Airacobra, a także nieco mniej znane konstrukcje sowieckie, w tym łódź latającą Beriew Be-4, średni bombowiec Jermołajew Jer-2 czy myśliwiec przechwytujący z napędem rakietowym Berezniak-Isajew BI-1. Na każdej z kolorowych ilustracji odtworzono autentyczne oznakowanie i wzory malowania maskującego, a opis poszczególnych typów został opatrzony tabelami ze szczegółowymi danymi techniczno-taktycznymi. Niniejsza publikacja stanowi niezbędne kompendium dla wszystkich modelarzy oraz entuzjastów lotnictwa z lat II wojny światowej."

Liczba stron: 128

Tłumacz: Siwek Grzegorz

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788370208493

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.