Samoloty Japonii w II wojnie światowej Myśliwce Bombowce Wodnosamoloty - Newdick Thomas - książka

Samoloty Japonii w II wojnie światowej Myśliwce Bombowce Wodnosamoloty książka papierowa

Newdick Thomas

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

45,00 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Alma-Press
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

"Barwnie zilustrowana książka „Japońskie samoloty II wojny światowej” to szczegółowy przewodnik po wszystkich typach płatowców użytych przez Japończyków w okresie od drugiej wojny chińsko-japońskiej rozpoczętej w 1937 roku po kapitulację na Pacyfiku w sierpniu 1945 roku. W porządku chronologicznym przedstawiono poszczególne typy bombowców, myśliwców, samolotów pokładowych, wodnosamolotów oraz samolotów z napędem rakietowym i odrzutowym. Znajdziemy tu szczegółowe opisy wszystkich najbardziej znanych modeli, takich jak Mitsubishi G4M „Betty”, Nakajima Ki-27 „Nate”, bombowo-torpedowy Aichi B7A2 Ryusei czy sławny na całym świecie myśliwiec Mitsubishi A6M „Zero” („Zeke”). Opisano również nieco mniej znane typy, takie jak rakietowy Yokosuka MXY7 „Baka” – przeznaczony dla pilotów kamikadze – czy doskonały myśliwiec Kawasaki Ki-100 z końcowego okresu wojny. Na ilustracjach zostały zaprezentowane autentyczne oznakowania i barwy maskujące, a opis poszczególnych typów obejmuje zestaw szczegółowych danych taktyczno-technicznych. Zawierająca ponad 120 kolorowych ilustracji oraz zdjęć książka „Japońskie samoloty II wojny światowej” jest nieodzownym kompendium dla modelarzy oraz wszystkich entuzjastów, zainteresowanych lotnictwem wojskowym z lat tegoż konfliktu zbrojnego

Liczba stron: 128

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788370208660

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.