Rozwój rynku płatności mobilnych w Polsce - Borcuch Artur - książka

Rozwój rynku płatności mobilnych w Polsce książka papierowa

Artur Borcuch

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

We współczesnym zdigitalizowanym świecie mobilność staje się coraz ważniejszym elementem codziennego funkcjonowania człowieka. Smartfony stały się wszechobecne, a konsumenci coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych, które pomagają im w życiu codziennym. Coraz więcej osób korzysta z mobilnego dostępu do usług bankowych. Część z nich zaczęła używać smartfonów jako instrumentów dokonywania płatności mobilnych. Telefonem komórkowym można płacić za parking, bilet na koncert, przejazd tramwajem czy zakupy.

Na świecie realizowanych jest ponad 160 projektów dotyczących płatności mobilnych. Krajami, w których z powodzeniem funkcjonują m-płatności są Japonia, USA, Francja oraz Kenia. Z kolei najbardziej znanymi na świecie systemami m-płatności są Google Wallet, Isis, Payforit, PayPal, Apple Pay, Samsung Pay.

Polacy chętnie korzystają z Internetu na urządzeniach mobilnych, ale również za ich pomocą coraz częściej robią zakupy. Liczba użytkowników m-płatności w Polsce nadal będzie rosła, co ma związek z wygodą i łatwością w dokonywaniu m-płatności.


Ta książka jest bardzo ciekawą i obszerną rozprawą badawczą o innowacyjnych instrumentach płatniczych. Autor podjął się ważnego tematu, do tej pory w niewystarczającym stopniu rozwijanego, a przed sferą m-płatności stoją istotne perspektywy rozwoju. Jak wykazano, m-płatności to kolejny, nieuchronny etap rozwoju płatności elektronicznych.
Z recenzji Prof. dr. hab. Dariusza Dziuby, Uniwersytet Warszawski

Liczba stron: 296

Rok wydania: 2016

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788375566048

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.