Rozmowa kwalifikacyjna - Śniegocka Angelika - książka

Rozmowa kwalifikacyjna książka papierowa

Angelika Śniegocka

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis



Czy wiesz, że według jednego z raportów co drugi Polak deklaruje, że odejdzie z obecnej pracy w ciągu 12 miesięcy? Jeśli więc coraz częściej myślisz o zmianie, bo nie odczuwasz zadowolenia ze swojej zawodowej sytuacji... wiedz, że nie tylko Ty. I że można coś z tym zrobić! Najpierw jednak przyjrzyjmy się, w jakim miejscu jesteś teraz.

Obstawiam, że pod częścią tych zdań możesz się podpisać...

Mam dość harówki, której na dodatek nikt nie docenia.

Wracam na rynek pracy po kilku latach przerwy i zupełnie nie wiem, czego się spodziewać.

Chodzę na rozmowy kwalifikacyjne, ale bez powodzenia.

Boję się, że mogą mnie zwolnić - muszę znaleźć nową pracę, żeby nie zostać na lodzie.

Nie mam pojęcia, od czego zacząć szukanie nowej pracy po tylu latach w jednej firmie.

Chcę awansować, ale ciągle trafiam na ścianę.

Czego więc potrzeba, by skutecznie zmienić pracę? Znajomości? Łapówek? Łutu szczęścia?

Niekoniecznie!

Musisz po prostu:

poznać swoje mocne strony i mieć świadomość, jak możesz je wykorzystać
wybrać stanowisko, które chcesz zdobyć
umieć przykuć uwagę rekruterów
zbudować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie
dopracować CV i profil na LinkedIn
dowiedzieć się, o co pytają podczas rozmowy kwalifikacyjnej na dane stanowisko i jak na te pytania najlepiej odpowiedzieć

Brzmi skomplikowanie? Spokojnie! Lektura książki Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących pomoże Ci zrealizować każde z tych zadań.

Liczba stron: 210

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 14.0x21.0cm

ISBN: 9788328387881

Wydanie: 5

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.