Rola Organizacji Narodów Zjednoczonych w kształtowaniu ładu międzynarodowego -  - książka

Rola Organizacji Narodów Zjednoczonych w kształtowaniu ładu międzynarodowego książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Z uwagi na problemy techniczne po stronie dystrybutora, niemożliwe jest zamawianie obecnie książek papierowych. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Społeczność międzynarodowa potrzebuje ONZ. Organizacja ta musi zostać jednak poddana szybkim i gruntownym reformom, a nie jedynie powierzchownemu ,,liftingowi”. Nadzieje dotyczące realizacji tego postulatu pojawiają się zawsze wraz z wyborem kolejnego Sekretarza Generalnego ONZ. Tak jest i tym razem w odniesieniu do Antonio Guterresa. Kwestię reformy ONZ omówiono także w rekomendowanej publikacji autorstwa znanych specjalistów z zakresu politologii i stosunków międzynarodowych. Zostały one zaprezentowane w szerszym kontekście, obejmującym między innymi: rys historyczny, cele i zasady organizacji, działania w obrębie kontroli zbrojeń, operacji pokojowych, rozwoju, praw człowieka, uchodźców czy ochrony środowiska. Tak zróżnicowane ujęcie problemu wzbogaciło jeszcze bardziej tę wartościową publikację.
prof. dr hab. Sebastian Wojciechowski, UAM

Z uwagi na rozległość badanych zagadnień nie jest to lektura łatwa, stanowi jednak doskonałe studium stanu Organizacji Narodów Zjednoczonych w XXI wieku. Nie będzie chyba przesadą stwierdzenie, że monografia Rola Organizacji Narodów Zjednoczonych w kształtowaniu ładu międzynarodowego powinna znaleźć się w bibliotece każdego badacza i pasjonata dziejów „dostojnej jubilatki”.
dr hab. Jacek Reginia-Zacharski, UŁ

Liczba stron: 280

Rok wydania: 2017

Format (wymiary): 16.0x23.5cm

ISBN: 9788375457308

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.