Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
34,00 zł
od 17,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
UWAGA: między 23.12.25 a 4.1.26, ze względu na prace inwentaryzacyjne dystrybutora, nie jest możliwe zamawianie książek papierowych.
Regionalne i lokalne środki społecznego przekazu są szczególnie istotnym segmentem w przypadku zdecydowanej większości narodowych systemów medialnych. W wielu krajach, zwłaszcza zaś tych, które charakteryzuje wieloetniczny, wielonarodowościowy czy też wielowyznaniowy charakter struktury społecznej (jak np. USA), stanowią one wręcz podstawę ich medialnej struktury. Także w krajach hegemonicznych narodowościowo i etnicznie media masowe działające na poziomie innym, aniżeli ogólnokrajowy, odgrywają szczególnie znaczącą rolę – o czym świadczyć mogą przykładu krajów skandynawskich oraz Włoch.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Liczba stron: 280
Rok wydania: 2007
Format (wymiary): 14.7x20.4
ISBN: 9788375450026
