Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną - Krawiecka Kinga - książka

Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną książka papierowa

Krawiecka Kinga

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Przeprowadzone badania dotyczyły zakresu umiejętności samodzielnego wykorzystania posiadanej wiedzy na temat wyglądu drzewa u osób z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej. Mierzonym i analizowanym statystycznie wskaźnikiem
był poziom precyzji odwzorowania rzeczywistego obrazu drzewa.

„Monografia przedstawia różnorodne koncepcje i wielkość obszarów istotnych dla teorii i praktyki współczesnej pedagogiki specjalnej. Z całym przekonaniem rekomenduję książkę naukowcom zajmującym się badaniami z obszaru pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie, terapeutom, nauczycielom, a także studentom pedagogiki specjalnej”. Prof. UKSW dr hab. Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz
„Praca napisana została z pozycji pedagogiki specjalnej i dotyczy w szczególności zagadnień bliskich poszukiwaniom badawczym w obszarze andragogiki specjalnej. Trafnie wpisuje się też do dorobku nauk o sztuce oraz edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych. W moim przekonaniu jest to znaczący wkład do dorobku polskiej andragogiki specjalnej. Bardzo wysoko oceniam merytoryczne oraz metodologiczne walory recenzowanej książki”. Prof. zw. dr hab. Jerzy Stochmiałek

Liczba stron: 350

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788364181573

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne