Pulmonologia dziecięca. -  - książka

Pulmonologia dziecięca. książka papierowa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Pierwsza publikacja na polskim rynku całościowo poruszająca zakres tematyczny odpowiedni pulmonologii dziecięcej. Zawarte w książce zagadnienia opisują objawy, zasady diagnozowania i różnicowania najczęściej występujących chorób infekcyjnych i przewlekłych układu oddechowego. Przedstawione zostały również choroby rzadkie z którymi praktykujący specjalista może spotkać się w czasie praktyki zawodowej.

Książka przeznaczona jest dla lekarzy przygotowujących się do egzaminu specjalistycznego I i II stopnia. Stworzona została w oparciu o wytyczne ujęte w programie kształcenia specjalistycznego. Zawarta w niej wiedza przyda się również specjalistom pulmonologii, lekarzom rodzinnym oraz pediatrom. Może być wykorzystana przez studentów medycyny zainteresowanych tematyką.

„Pulmonologia dziecięca” pod redakcją naukową prof. Marka Kulusa i dr hab. Katarzyny Krenke jest bardzo wartościową monografią o charakterze edukacyjnym. Obejmuje pełny zakres przedmiotowej wiedzy i przekazuje ją w sposób przystępny. Dzięki licznym rycinom i tabelom pozwala na szybkiej jej przyswojenie. Publikacja ma charakter autorski z nielicznymi odwołaniami do wytycznych (krajowych i międzynarodowych), opierając się na wiarygodnych źródłach wiedzy. Stanowi bardzo dobry podręcznik dla lekarzy niedawno wyłonionej specjalizacji (pneumonologia dziecięca), co jest jej atutem na rynku wydawniczym.
prof. dr. hab. n. med. Władysław Pierzchała, Prezes Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc, Kierownik Katedry i Kliniki Pneumonologii Wydziału Lekarskiego w Katowicach

Liczba stron: 494

Rok wydania: 2018

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788320055122

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.